Skip to main content

naakt slapen

• March 19, 2026
  • 11 reacties
  • 919 Bekeken

Juu
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee

Hey
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik slaap naakt laast had ik hier een discussie over met iemand die vond dat niet normaal voor 16 jarige 
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naakt
2  slaap je naakt met vrienden
3 slaap je vrienden naakt
4 douche naakt met vrienden
5 wat doe je dan als douche met vrienden
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand
7  met wie douche nog meer naakt
8  loop je naakt thuis 
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op
10  ben je  jongen of meisje
11 wat is je leeftijd
12  voor meiden als naakt slaap ben je niet bang of er iemand op kamer komt en je borsten komen onder de dekens vandaan komen
13  Voor meiden als je ongesteld bent wat heb je dan aan
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn
15 nog vragen voor mij 

11 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 19, 2026

Hey
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik slaap naakt laast had ik hier een discussie over met iemand die vond dat niet normaal voor 16 jarige 
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naakt in string 
2  slaap je naakt met vrienden ook string 
3 slaap je vrienden naakt string 
4 douche naakt met vrienden ja lekker 
5 wat doe je dan als douche met vrienden voelen aan elkaar 
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand ja 
7  met wie douche nog meer naakt mijn broer
8  loop je naakt thuis ja
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op ja broer en zijn vrienden 
10  ben je  jongen of meisje meisje 
11 wat is je leeftijd 16 
12  voor meiden als naakt slaap ben je niet bang of er iemand op kamer komt en je borsten komen onder de dekens vandaan komen ja soms wel ja 
13  Voor meiden als je ongesteld bent wat heb je dan aan boxer 
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je in mijn hempje maar wel zonder bh 
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn nee 
15 nog vragen voor mij 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 20, 2026

Naakt slapen lijkt me niet zo fijn. Als het heel heet is 's zomers bijv kan het wel zijn dat ik alleen een onderbroek aan heb bij het slapen, maar nooit helemaal naakt. Verder draag ik altijd een pyjama/shortama (korte pyjama= short pyjama= shortama😅) 

Waarom vond diegene dat raar? Ik vind het heel normaal als je het gewoon fijn vindt🙂

Liefs ♥︎

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 20, 2026

Hey
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naakt onderbroek
2  slaap je naakt met vrienden onderbroeken
3 slaap je vrienden naakt zover ik weet niet
4 douche naakt met vrienden nee
5 wat doe je dan als douche met vrienden kijk boven
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand kijk boven
7  met wie douche nog meer naakt niemand
8  loop je naakt thuis nee
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op nee
10  ben je  jongen of meisje jongen
11 wat is je leeftijd laten we het houden bij 12-14
12  voor meiden als naakt slaap ben je niet bang of er iemand op kamer komt en je borsten komen onder de dekens vandaan komen
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je met mijn ogen dicht
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn naast een snelweg in een achtertuin omkleden
15 nog vragen voor mij 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 20, 2026

1 slaap je naakt: Ja

2 slaap je naakt met vrienden: Nee 

3 slaap je vrienden naakt: Weet ik niet, maar ik denk het niet

4 douche naakt met vrienden: ik douchte tot ong mn 10e naakt met vriendinnen maar daar gebeurde niet echt iets

5 wat doe je dan als douche met vrienden: gewoon douchen

6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn jullie daar op betrapt door iemand: nouja mijn ouders wisten gewoon dat we gingen douchen maar dat was niks spannends ofzo

7 met wie douche nog meer naakt: mijn zusje ze is 1 jaar 

8 loop je naakt thuis: soms gewoon als ik de nacht ff wat moer pakken ofzo 

9 als je naakt thuis bent ben je dan keer betrapt daar op: ja maar ik kan het niet echt betrapt noemen want het is niet echt spannend ofzo

10 ben je jongen of meisje: meisje

11 wat is je leeftijd: 12

12 voor meiden als naakt slaap ben je niet bang of er iemand op kamer komt en je borsten komen onder de dekens vandaan komen: ik slaap alleen thuis naakt en voor mn gezin schaam ik me niet dus nee

13 Voor meiden als je ongesteld bent wat heb je dan aan: eig alleen een onderbroek en soms gewoon zonder

14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je: Ja gewoon zoals je dat ook met vriendinnen doet niks spannends

14wat is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn: toen ik bijv in groep 7 nog geen topjes droeg schaamde ik me soms een beetje voor het omkleden bij gym maar niet heel erg ofzo

15 nog vragen voor mij: neee hoorrr maar wat zijn jou ervaringen verder??

hopelijk heeft dit geholpen love youuu🍀❤️✨

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 20, 2026

Hey
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naakt alleen als het echt te warm is 
2  slaap je naakt met vrienden nee 
3 slaap je vrienden naakt niet dat ik weet 
4 douche naakt met vrienden nee 
5 wat doe je dan als douche met vrienden ondergoed 
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand nee 
7  met wie douche nog meer naakt alleen met mijzelf 
8  loop je naakt thuis niet vaak 
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op nee 
10  ben je  jongen of meisje jongen 
11 wat is je leeftijd 15 
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je meestal als ik met m’n vriendin slaap gwn wat knuffelend en bij elkaar maar niet naakt 
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn net 
15 nog vragen voor mij vul je hem zelf ook in?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 20, 2026

1 slaap je naakt Ja meestal
2  slaap je naakt met vrienden Nee
3 slaap je vrienden naakt Nee
4 douche naakt met vrienden Nee
5 wat doe je dan als douche met vrienden /
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand nope
7  met wie douche nog meer naakt Met m’n toekomstige vriendin
8  loop je naakt thuis Als ik alleen thuis ben
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op Nee
10  ben je  jongen of meisje Jongen
11 wat is je leeftijd 14
12  voor meiden als naakt slaap ben je niet bang of er iemand op kamer komt en je borsten komen onder de dekens vandaan komen /
13  Voor meiden als je ongesteld bent wat heb je dan aan /
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je Toen ik nog samen was met mijn vriendin hebben we 2 keer naakt samengeslapen
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn Kan je de volgende keer een logische zin maken aub want ik snap hem niet...
15 nog vragen voor mij Kan je heb zelf invullen aub?

Juu
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 20, 2026

Hey
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naakt ja
2  slaap je naakt met vrienden ja
3 slaap je vrienden naakt ja
4 douche naakt met vrienden ja 
5 wat doe je dan als douche met vrienden voelen beetje knijpen 
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand ja haar broertje 
7  met wie douche nog meer naakt mijn mijn zussen of vriendje 
8  loop je naakt thuis ja 
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op misschien keer mijn zus maar die lopen ook gewoon op hun string 
10  ben je  jongen of meisje meisje
11 wat is je leeftijd 16 
12  voor meiden als naakt slaap ben je niet bang of er iemand op kamer komt en je borsten komen onder de dekens vandaan komen ik uit meiden familie wel keer mijn neefje kwam op mijn kamer om mij wakker te maken toen gaf hij knijp in mijn borsten hij is 12
13  Voor meiden als je ongesteld bent wat heb je dan aan boxer of pemper broekje als heftig is 
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je het licht er aan welke vriend het als mijn mijn beste vriend is zou wel alleen met string slapen is dit gek 
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn nee 
15 nog vragen voor mij 

Forum|alt.badge.img+4

Hey
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naaktja in de zomer
2  slaap je naakt met vriendennee onderbroek
3 slaap je vrienden naaktook onderbroek
4 douche naakt met vriendennee
5 wat doe je dan als douche met vrienden/
6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn jullie daar op betrapt  door iemand/
7  met wie douche nog meer naaktNiemand
8  loop je naakt thuis soms als ik alleen ben
9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar opNee
10  ben je  jongen of meisjeJongen
11 wat is je leeftijd16
14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap jeonderbroek
14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijnbleef slapen in tent met 3 andere, we hadden gezwomen en ik klede me in mijn slaapzak om, toen ik naakt was probeerde de twee andere men slaapzak uit te doen, is hun gelukkig niet gelukt
15 nog vragen voor mij nee

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • March 22, 2026

Hey
Ben jij daar mee eens 
Daarom deze vragen lijst

1 slaap je naakt

In de winter wel eens gedaan naar dan wel met shirt aan, veel te koud anders haha

2  slaap je naakt met vrienden

Nee, maar als zij het willen vind ik het prima, dan doe ik het ook wel denk ik. Naaktheid maakt mij niet zoveel uit

3 slaap je vrienden naakt

Of vrienden naakt slapen? Sommige ja

4 douche naakt met vrienden

Niet perce, maar als het soms handiger is prima 

5 wat doe je dan als douche met vrienden

Nooit echt gedaan, maar misschien een beetje aftrekken als grapje 

6 als met vrienden naakt slaapt of douchen bent zijn  jullie daar op betrapt  door iemand

/

7  met wie douche nog meer naakt

/

8  loop je naakt thuis 

Na het douchen soms, dat soort momenten 

9   als je naakt thuis bent ben  je dan keer betrapt daar op

Nee, wel bijna

10  ben je  jongen of meisje

Jongen 

11 wat is je leeftijd

14

/

/

14 Als je een jongens vriend hebt of een meisje vriendin hebt en slaap een keer bij elkaar hoe slaap je

Als we niks hebben afgesproken pyjama/boxer

14wat  is er waar voor schaamt wat er gebeurt is met vrienden met naakt zijn

Zijn wel dingen gebeurd maar schaam me er niet voor
15 nog vragen voor mij 

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 22, 2026

Trek je er lekker niks van aan.

Met 'niet normaal' bedoelde diegene 'goh IK vind het apart´.  Die persoon heeft echt geen onderzoek gehouden waaruit blijkt dat 50% van de bevolking het raar vindt, en kan dus helemaal niet zeggen wat 'normaal' is.  
Het zegt dus alles over die ene persoon en helemaal niks over wat normaal is.

koeski
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 23, 2026

Ik zie niet in waarom je niet naakt zou mogen slapen. 

Maar je vragenlijst gaat veel verder dan naakt slapen: je vraagt over naakt douchen met vrienden, naakt thuis lopen, betrapt worden enz dat heeft weinig met naaktslapen te maken