Vraag

Naakt rondlopen thuis

  • 22 January 2020
  • 14 reacties
  • 4925 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, lopen jullie thuis naakt en zien jullie ouders je geslachtsdeel wel eens?


14 reacties

Heyo,

Ik zelf loop nooit naakt door ons huis heen. Ik vind dat niet zo prettig iets. Me opa en oma doen dat trouwens ook niet. 

Spookyzx.

Badge +1

Doe jij dat dan wel @Jelle_2006  vaak helpt dat wel als je onzeker bent over je lichaam maar hou dan wel een onderbroek of zwembroek aan

@Anoniem_voor_anderen Ik slaap naakt maar mijn ouders zien mijn geslachtsdeel niet en ik ben soms alleen op mijn kamer naakt 

Mijn ouders werken de hele dag dus als ik naakt rondloop zien ze dat niet. Mijn zusje ziet me regelmatig helemaal naakt als ze me straf geeft (lees maar in mijn topic) 

Heyy

Doe dit wel eens op me kamer, gewoon voor de sfeer. Me ouders zien me nooit naakt.

Groetjes!

 

Badge

 

 

@Jelle_2006

Mijn ouders zijn 3 jaar geleden gescheiden en  ik woon het meest bij mijn papa. Ik ben super vrij  opgevoed dus over sex of masturberen praten en doen geen probleem. 🙌

Ik ben net 14 jaar geworden mijn papa is 39 jaar. In de zomer zijn we meer naakt bv in tuin. In de winter ga ik met hem 1 of 2 x naar de sauna. We schamen ons  echt niet ben al  vroeg  in de puberteit gekomen. Ik had al schaamhaar toen ik 11 jaar was. Mijn Pik is nu  net zo groot al als die van hem slap maar ook stijf. Je loopt wel eens beide  met een ( ochtend) erectie dus vandaar ik dat weet van elkaar.😛

 

Als ik aan het douchen ben dan zien mijn ouders mijn 🍌.  Ben trouwens een jongen van 13

Badge

Ik loop ook vaak naakt en mijn ouders ook 

Wij hebben geen problemen mee mijn zussen ook we zien elkaar allemaal naakt  en ja mijn vader en ik hebben wel regelmatig een stijve penis maar goed mijn moeder en zussen  stijve tepels of een vochtige vulva En dat is niks seksueels

Reputatie 6
Badge +12

Ik niet

Reputatie 7
Badge +5

Ja ik loop thuis ook heel vaak naakt rond, als het maar even kan. En ja m’n ouders broer en broertje zien me naakt ja. M’n broertje loopt even vaak naakt maar is bij ons normaal

Reputatie 4
Badge +3

Geen probleem bij ons thuis, zien elkaar wel vaker naakt

 

Reputatie 3
Badge +3

nee moest er niet aan denken 

Reputatie 7
Badge +14

Ja als ik iets ben vergeten als ik gedoucht heb, dan loop ik naakt naar m’n kamer, maar wel als m’n ouders niet boven zijn dus ze zien het niet 

wij zijn naakt bij het ontbijt thuis, maar alleen met de familie sinds corona, niks bijzonders. Altijd z

o geweest dus eraan gewend

Reageer