Vraag

naakt openbaar en met familie

  • 6 May 2023
  • 5 reacties
  • 1177 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

zijn jullie wel eens naak\bloot met anderen en familie of in het openbaar

en zo ie zo wie zijn jouw naakt

en ga je wel eens in het openbaar naakt 

 

alvast bedankt 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ja ik ben heel vaak bloot nu ook, ook m’n oudere broer en jonger broertje zijn veel bloot m’n oudere broer is nu niet thuis maar m’n jongere broertje wel en is nu ook helemaal naakt m’n ouders zijn thuis alleen in de vakantie bloot. M’n 2 allerbeste vrienden zijn het inmiddels ook gewend als ze hier zijn dat we naakt zijn en dat doen zij dan nu ook zonder schaamte. We gaan dan naakt het zwembad in of naakt de jacuzzi in. Openbaar ja ook op naturistencamping of naaktstranden. Soms zoeken we plekken op bos of maisveld ofzo is ook spannend 

Reputatie 7
Badge +17

De enige die mij naakt zien zijn m’n vriendje en teamgenoten van voetbal als we gaan douchen.

Naakt door het huis lopen of in het openbaar is niet echt mijn ding. Niet uit schaamte of zo. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.

Reputatie 7
Badge +9

Niet echt persee. Heb welleens gehad dat ik had gelogeerd en dat ik toen ging douchen en dan voor een handoek vraag ofzo. Behalve mn vriendin ziet niemand mij naakt.

Reputatie 7
Badge +7

Bij mij mag mijn moeder en mijn beste vriendin mij naakt zien. Verder niemand. Ik ga ook nooit naar naaktstranden, vind het niet fijn dat iedereen mij naakt ziet. En heb geen behoefte aan anderen naakte mensen te zien.

Reputatie 1
Badge +2

Ja met mijn stiefzus

Reageer