Ik wil echt heel graag een keer gewoon openbaar naakt zijn, gwn dat random mensen mij naakt kunnen zien. Doe nu al vaak gewoon express beetje naar achter staan bij sta wcs en soms zonder slot op de wc maar nog nooit iemand naar binnen gelopen. Heb ook een keer in een restaurant naakt in de wcs gelopen maar toen kwam er ook helemaal niemand. Liefste zou ik gewoon midden op straat mijn broek uit trekken maar dat gaat denk k ook niet echt hahah, ik wil graag ergens komende week iets doen. Ben op vakantie in spanje dus voel me hier wel veilig om het te doen dat niet mensen die ik ken me zien. Iemand tips plsss???
Bladzijde 1 / 1
Wij kennen je omgeving niet
Idk misschien als je gaat zwemmen dat je dan doet alsof je broek perongeluk uit is gegaan bij het erin springen ofzo
Hoi
Dit topic gaat in tegen forumregel 6; Plaats geen illegale, (seksuele) inhoud of links op het forum.
- Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, illegale activiteiten is niet toegestaan.
Naaktlopen is bij wet verboden, daarom sluiten wij dit topic.
Groetjes,
Lotte - De Kindertelefoon
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.