Vraag

naakt op school


Reputatie 2
Badge +2

Heyy

 

Laatst zat ik in de les en werd ik best wel geil. toen de les voorbij was en ik een tussenuur had en zo'n beetje iedereen les had ging ik naar de wc kleedde me uit en ben toen heel voorzichtig de gang opgegaan 

 

Ben ik de enige die weleens naakt in school is geweest of ergens anders openbaar??


14 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dat moet heel spannend zijn geweest lijkt me! Heeft niemand je gezien? Dat zou wel heel awkward zijn geweest, haha!

Ik ben alleen naakt op school geweest onder de douche na sport. 1x was ik daar alleen en heb ik wel ff met mezelf gespeeld maar ik zou niet naakt de gang op gaan. Al heb ik er geen problemen mee als mensen me naakt zouden zien, maar dan sta ja daarna wel bekend als degene die naakt door de school loopt… 

Wel stoer van je dat je dat hebt gedurfd!

Reputatie 6
Badge +4

Op school niet wel na gym natuurlijk en in het openbaar heel vaak

Reputatie 2
Badge +2

Heyy

 

Laatst zat ik in de les en werd ik best wel geil. toen de les voorbij was en ik een tussenuur had en zo'n beetje iedereen les had ging ik naar de wc kleedde me uit en ben toen heel voorzichtig de gang opgegaan 

 

Ben ik de enige die weleens naakt in school is geweest of ergens anders openbaar??

Op school niet wel na gym natuurlijk en in het openbaar heel vaak

Dat moet heel spannend zijn geweest lijkt me! Heeft niemand je gezien? Dat zou wel heel awkward zijn geweest, haha!

Ik ben alleen naakt op school geweest onder de douche na sport. 1x was ik daar alleen en heb ik wel ff met mezelf gespeeld maar ik zou niet naakt de gang op gaan. Al heb ik er geen problemen mee als mensen me naakt zouden zien, maar dan sta ja daarna wel bekend als degene die naakt door de school loopt… 

Wel stoer van je dat je dat hebt gedurfd!

Heyyy

 

Ja was ook heel spannend 

 

Nee als het goed is heeft niemand mij gezien 

 

 

Haha ik zou ook niet graag bekend willen staan als meisje die naakt loopt door de school 

Reputatie 2
Badge +2

Op school niet wel na gym natuurlijk en in het openbaar heel vaak

Nicee ik ben ook vaak naakt openbaar dat is echt lekker 

Reputatie 6
Badge +4

Op school niet wel na gym natuurlijk en in het openbaar heel vaak

Nicee ik ben ook vaak naakt openbaar dat is echt lekker 

Ja hè, waar doe jij het buiten (geen plaats enzo noemen)

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Bos, in de avond/nacht in een speeltuin, ben wel een keer naakt in de trein geweest.

 

Groetjess 

Reputatie 2
Badge

Kijk je wel uit Jasmijn, er zijn niet zo vriendelijke mensen op aarde, die je dan zien als een gewillig slachtoffer. 

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

 

Laatst zat ik in de les en werd ik best wel geil. toen de les voorbij was en ik een tussenuur had en zo'n beetje iedereen les had ging ik naar de wc kleedde me uit en ben toen heel voorzichtig de gang opgegaan 

 

Ben ik de enige die weleens naakt in school is geweest of ergens anders openbaar??

Dat je niet bent betrapt. Ben je gewoon de wc uit en daar gebleven of echt door de gang gelopen langs lokalen?

 

Reputatie 2
Badge +2

Kijk je wel uit Jasmijn, er zijn niet zo vriendelijke mensen op aarde, die je dan zien als een gewillig slachtoffer. 

Heyy

 

Ja ik kijk altijd goed uit 

Reputatie 2
Badge +2

Heyy

 

Laatst zat ik in de les en werd ik best wel geil. toen de les voorbij was en ik een tussenuur had en zo'n beetje iedereen les had ging ik naar de wc kleedde me uit en ben toen heel voorzichtig de gang opgegaan 

 

Ben ik de enige die weleens naakt in school is geweest of ergens anders openbaar??

Dat je niet bent betrapt. Ben je gewoon de wc uit en daar gebleven of echt door de gang gelopen langs lokalen?

 

Heyy

 

Ja ben naakt de wc uit gegaan en ben een beetje over de gang gegaan wel uitkijkend voor ramen bij klaslokalen 

Reputatie 6
Badge +2

@Jasmijn_254 Pas op hoor, op de gangen van scholen hangen camera’s

Reputatie 2
Badge +2

@Jasmijn_254 Pas op hoor, op de gangen van scholen hangen camera’s

Heyy

 

Ik heb daar goed op gecheckt

Reputatie 6
Badge +2

Oké, zorg gewoon alsjeblieft dat je niet betrapt wordt. Dan ben je echt de sjaak.

Reputatie 2
Badge +2

Oké, zorg gewoon alsjeblieft dat je niet betrapt wordt. Dan ben je echt de sjaak.

Ja komt goeddd

Reageer