Vraag

Naakt op Omegle geweest, wat moet ik nu doen?

  • 16 October 2021
  • 11 reacties
  • 3663 Bekeken

Badge

help aub plssss 

ik was op omegle in mid nacht en toen vroeg zon jongen om mij naakt te showen en dat deed ik ook nog zo dom wat moet ik nu doeenn helpp plss


11 reacties

In ieder geval nooit meer doen, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht.

Voor nu valt er niet echt meer iets aan te veranderen. Hopelijk weet die jongen verder niet veel van je en zal hij de foto’s niet verspreiden. Volgens mij is het niet mogelijk om hem later nog te benaderen of via die manier actie te ondernemen.

Probeer het te laten rusten en op de leuke dingen te focussen! Komt goed! :)

Badge

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

ja tnxx 1 ding ik heb geen leuke dingen om op te vokusen

 

ik heb geen leuke dingen om op te vokusen

Misschien dat het vakantie is? Kan je niet leuke dingen doen met vriend(inn)en of iets dergelijks? Probeer in ieder geval niet (te veel) aan dit incident te denken. Wat gebeurd is, is helaas gebeurd.

Badge

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

heb geen vrienden een mijn ouders zijn atijd dronken dus ja vakantie is echt kut

Het is al gebeurd, dus je kan het niet meer terugdraaien. Hopelijk heb je niet je hoofd of iets anders echt herkenbaars laten zien zolang dat niet het geval is weet in principe niemand dat jij het bent. 

Ik ben ook wel eens naakt op omegle en masturbeer dan ook maar ik laat echt nooit m'n hoofd zien. 

Reputatie 4
Badge +3

Lieverd, ik begrijp je wel.

Ook ik heb me wel laten zien op omegle

zelf houd ik em aan 1 regel: niets is herkenbaar, niet met gezicht in beeld en zwarte achtegrond. en helemaal nooit nude met gezicht

Als je een it nerd in je buurt hebt - vraag hoe je je locatie kunt verbergen. doe ik ook. ik kom bv voor omegle uit polen of zo. dan valt je slechte engels ook niet op. er zijn vast wel jongens die je kent die dat voor je willen doen

Ik ga ook vaak op omegle en dan zorg ik dat ik onherkenbaar blijf. zeker nu met het slechte weer in de vakantie.

Ik vind het gewoon te spannend om het niet te doen! je moet wel goed in gedachten houden dat je anoniem blijft hoe leuk en opwindend het ook is. 

ik zou dit enkel doen als je hem/haar kent maar nu heb je het al gedaan als hij foto’s heeft genomen vraag dan om ze te verwijderen

Reputatie 1
Badge +1

als je gezicht er niet opstaat hoef je geen zorgen te maken alleen als je gezcht erop staat zou ik naar de politie gaan die kan de acc traseren en hem aanhouden van minderjarig naakt fotos daar staat een boete en een gevangenis straf op ik heb hervaring want mn vader is van politie en ik help hem op de politie beuro

sterkte voor de rest

Reputatie 2
Badge +2

Is niet erg kan gewoon als je je gezicht niet laat zien aanrader als je showt en zegt als jij dit en dit doet doen ze dat is lekker

 

Reageer