Skip to main content
Vraag

naakt op de bank

• May 26, 2026
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben een jongen van 16 en Ik heb nu al een paar dagen vakantie en kan dus later naar bed. Dus in de avond als mijn ouders al op bed liggen ga ik meestal naar beneden op de bank zitten. Maar mij leek het dus heel lekker om gewoon naakt op de bank te zitten. Dus ik deed m'n broek uit en ook me onderbroek. Maar me shirt hield ik aan. Ik heb dit nu een paar dagen achter elkaar gedaan en ik vind het echt heerlijk. De eerste keer werd ik wel heel geil ervan en ging ik ook aftrekken. Maar ik wou het liefst gewoon naakt op de bank kunnen zitten zonder aftetrekken. Na een paar keer is dat gelukt, nu kan ik lekker naakt tv kijken.

Ben ik de enige of doen meer mensen dit???

3 reacties

Gulden
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 27, 2026

nee hoor je bent niet de enige! ik doe het namelijk ook wel eens als het warm is en ik ben alleen thuis. als je verder nog vragen hebt of nog leuke ideeën wilt hoor ik het graag

Forum|alt.badge.img+4

Ik doe dit thuis altijd als ik “huiswerk aan het maken ben” (dat heb ik dan al wel af, anders kan ik me niet concentreren ;) ) boven op mijn kamer als mijn ouders noch niet thuis zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 27, 2026

nee hoor je bent niet de enige! ik doe het namelijk ook wel eens als het warm is en ik ben alleen thuis. als je verder nog vragen hebt of nog leuke ideeën wilt hoor ik het graag

Heb je leuke ideeën die ik kan doen? Ik hoor ze graag