Skip to main content
Vraag

Naakt onder rokje

Forum|alt.badge.img+1

Hallo meiden, ( en jongens maar jullie kunnen dit niet beantwoorden ) 

Ik zag dus laatst een topic over niks aan hebben onder een rokje enzo en dit geil vinden in de klas. 

Ik doe dit zelf ook en nog veel meer dus een korte vragenlijst voor jullie : 

1. Gaan jullie wel eens naar school in een kort rokje zonder ondergoed aan?
  2. Gaan jullie dan express met benen wijd zitten?
  3. Vinden jullie dit geil?
  4. Laten jullie het wel eens aan anderen zien? ( bijv knappe jongens of bff’s)
  5. En als jullie op vraag 4 ja hebben gezegd, laten jullie jullie vagina ook wel eens strelen op die manier door makkelijker te bereiken zeg maar?
  6. Laten jullie jullie strelen / kietelen door jongens op school tijdens een saaie les? Ik wel 😝
  7. Zijn jullie wel eens klaar gekomen hier door?
  8. En zo ja, in de klas of op toilet of ergens anders?

Groetjes , A

18 reacties

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 89 reacties
  • 12 maart 2025
Anoniempje295 schreef:

Ik zag dus laatst een topic over niks aan hebben onder een rokje enzo en dit geil vinden in de klas. 

1. Gaan jullie wel eens naar school in een kort rokje zonder ondergoed aan? deed het wel maar nu niet echt meer
  2. Gaan jullie dan express met benen wijd zitten? ​Nee want dat vond ik te ver gaan
  3. Vinden jullie dit geil? geil vond ik het wel
  4. Laten jullie het wel eens aan anderen zien? ( bijv knappe jongens of bff’s) ​​​​laat het niet persé zien want dat voelt niet oke
  5. En als jullie op vraag 4 ja hebben gezegd, laten jullie jullie vagina ook wel eens strelen op die manier door makkelijker te bereiken zeg maar? ja dit wel maar niet op school zelf, na school in de pauze deed ik dat wel, als ik het dan deed dan was dat in een parkje dicht bij school of gewoon benenwijd op het toilet
  6. Laten jullie jullie strelen / kietelen door jongens op school tijdens een saaie les? Ik wel 😝 nee niet tijdens de les
  7. Zijn jullie wel eens klaar gekomen hier door?  zie vraag 8
  8. En zo ja, in de klas of op toilet of ergens anders?  op het toilet wel klaargekomen 

Groetjes , A

• 0 reacties
  • 13 maart 2025
Anoniempje295 schreef:

1. Gaan jullie wel eens naar school in een kort rokje zonder ondergoed aan? Eigenlijk wel ja 
  2. Gaan jullie dan express met benen wijd zitten? Ja hahahaha echt zo
  3. Vinden jullie dit geil? Fk geil
  4. Laten jullie het wel eens aan anderen zien? ( bijv knappe jongens of bff’s) vriendinnen ja ik vraag dan of ze het zien 
  5. En als jullie op vraag 4 ja hebben gezegd, laten jullie jullie vagina ook wel eens strelen op die manier door makkelijker te bereiken zeg maar? Ja door jongen zijn schoenen erin te doen
  6. Laten jullie jullie strelen / kietelen door jongens op school tijdens een saaie les? Ik wel 😝 ja door men vriendje zit naast mij 
  7. Zijn jullie wel eens klaar gekomen hier door? Nee maar 1 keer kreunde ik omdat hij nie stopte 
  8. En zo ja, in de klas of op toilet of ergens anders? Allebei 

Groetjes , A

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 129 reacties
  • 13 maart 2025

@Anoniempje295 

Jij gaat zelf zonder ondergoed onder je rokje? Maar je bent een jongen???

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 13 maart 2025

@Super 

Hoi hoi, ik snap dat je dit denkt waarschijnlijk door mn anderen antwoorden op andere topic's. Maar ik vond het gwn grappig om me voor te doen als jongen . 

Maar ik snap de verwaring.

Maar ​@Super ga je zelf ook zonder onderbroekjes?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 129 reacties
  • 13 maart 2025

Haha okee ​@Anoniempje295 je bent dus een meisje😄

Nou, ik ben een jongen maar heb ook heel soms geen onderbroek aan. Maar dat is vaak thuis met een joggingbroek aan en heel soms naar school met spijkerbroek. Maar geen rokjes voor mij hahaha

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 13 maart 2025

@Super 

En als je naar school een spijker broek aan hebt doe je dan ook wel eens flashen naar anderen?

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 118 reacties
  • 13 maart 2025
Anoniempje295 schreef:

1. Gaan jullie wel eens naar school in een kort rokje zonder ondergoed aan? Ja 
  2. Gaan jullie dan express met benen wijd zitten? Nee ligt 
  3. Vinden jullie dit geil? Soms
  4. Laten jullie het wel eens aan anderen zien? ( bijv knappe jongens of bff’s) alleen bij een goeie vriendin
  5. En als jullie op vraag 4 ja hebben gezegd, laten jullie jullie vagina ook wel eens strelen op die manier door makkelijker te bereiken zeg maar? Nee
  6. Laten jullie jullie strelen / kietelen door jongens op school tijdens een saaie les? Nee
  7. Zijn jullie wel eens klaar gekomen hier door? Nee
  8. En zo ja, in de klas of op toilet of ergens anders? Nee

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 129 reacties
  • 14 maart 2025

@Anoniempje295 

Nee, dan flash ik niet echt dat ik hem er uit haal ofzo maar je kan wel een bobbel goed zien als hij een beetje groeit. En dat gebeurt wel soms :D

Maar volgens mij gaat dit topic niet over jongens in spijkerbroek haha

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi, ik ben een jongen maar ik kan dit toch beantwoorden want ik draag wel eens een kilt (rok) naar school en sowieso in eigen tijd ook en soms een rok. xD

1. Gaan jullie wel eens naar school in een kort rokje zonder ondergoed aan? Nee ik heb er altijd wel iets onder, ondanks de verhalen over kilts ;)
  2. Gaan jullie dan express met benen wijd zitten? Nee dat zit niet fijn
  3. Vinden jullie dit geil?  -
  4. Laten jullie het wel eens aan anderen zien? ( bijv knappe jongens of bff’s). Ik denk dat dat strafbare gevolgen zou hebben, en ik zou het ook niet willen ;)
  5. En als jullie op vraag 4 ja hebben gezegd, laten jullie jullie vagina ook wel eens strelen op die manier door makkelijker te bereiken zeg maar? -
  6. Laten jullie jullie strelen / kietelen door jongens op school tijdens een saaie les? Ik wel 😝. Hooguit door mijn vriendin die bij me in de klas zit, en dan op mijn arm of hand zou kunnen, maar niet "daar” xD
  7. Zijn jullie wel eens klaar gekomen hier door? Op school überhaupt nog nooit door iets ;)
  8. En zo ja, in de klas of op toilet of ergens anders?  -

Groetjes Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 14 maart 2025

@Tartan15 : geen onderbroek  onde een kilt?  Weg mijn fantasie over een opwindend samenzijn met een Highlander.  Je wordt bedankt😛!

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 14 maart 2025

@Diana  😂 het gaat over naar school hé 😉 er zijn ook nog andere momenten 🤫 haha .

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 14 maart 2025

@Tartan15 ha ja, gelukkig. Zo blijft mijn illusie toch nog heel.  Hoe zit dat met ​@Tover01 als hij een rok draagt?

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2532 reacties
  • 14 maart 2025

Hey! Oke ​@Diana  ik zal het invullen! 👍

Gaan jullie wel eens naar school in een kort rokje zonder ondergoed aan? Nee wel met. Meestal gewoon een slip of sportslip. Ik heb altijd wel minstens een slip aan onder een rokje 🙂 helemaal zonder heb ik nooit gedaan. Maar ik heb ook geen kilt 😉dan misschien wel.

Gaan jullie dan express met benen wijd zitten?

Nee daar pas ik juist voor op. Wij jongens doen dat soms vanzelf maar ik let er op om dat niet te doen en al helemaal niet in rokje. Knietjes een beetje bij elkaar houden dus xd.

Vinden jullie dit geil? -

Laten jullie het wel eens aan anderen zien? ( bijv knappe jongens of bff’s).  Bedoel je het zaakje? Nee hoor echt niet! 🫣

En als jullie op vraag 4 ja hebben gezegd, laten jullie jullie vagina ook wel eens strelen op die manier door makkelijker te bereiken zeg maar? -

Laten jullie jullie strelen / kietelen door jongens op school tijdens een saaie les? Ik wel 😝.  Ik maak er 'door meisjes ' van en toch is het dan nee dat heb ik nog nooit gedaan. Ja kietelen als in kietelbeurt wel want ik ben een makkelijk kietel slachtoffer haha. Ik geef me gauw over en lach snel. 

Zijn jullie wel eens klaar gekomen hier door? Uh, nee hoor. 

En zo ja, in de klas of op toilet of ergens anders?  Nee zeker niet in de klas. XD.

Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 14 maart 2025

Zelf draag ik nooit rokjes maar als ik ze  wel droeg, zou ik nooit van zijn  leven  zonder ondergoed naar school (of ergens anders) gaan.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 166 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi,ik  draag wel rokjes maar net als Tartan, Tover en Diana zou ik nooit zonder ondergoed een rokje dragen. Dat lijkt me maar raar. Ik wil zeker niet dat iemand daar wat ziet. Mijn benen mag je zien maar verder niets. Leuk dat ​@Tover01  zo op zijn houding let met een rokje ! Je bent echt ervaren:) ik zou je best  willen zien in rokje, echt leuk! Je vriendin vind je mooi erin las ik dus echt leuk hoor dat je dat doet! Hahaha en super grappig wat ​@Diana  en ​@Tartan15  zeggen haha! Dus onder een kilt hoort niets? 🤭 Of juist wel? 😉 grapje hoor! Ook jou Tartan zou ik graag willen zien in de kilt! 😍 Jammer (en begrijpelijk) dat dat niet kan. 

Groetjes Tjempie xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 17 maart 2025

Haha ​@Tjempie  en ​@Diana  in Scotland noemen ze dat "the big secret". 🤫 

Dankjewel Tjempie voor je lieve complimenten ook hoor 😘 ook in de vragenlijst van ​@Cantaloupe . Echt lief! 

Groetjes Tartan XxX 

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 17 maart 2025

@Tartan15 : They can tak’ oour lives but they cannae tak’ oour troousers!  Check it out.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 18 maart 2025

Ik draag soms rokjes (in de zomer) maar NO WAY dat ik er niks onder ga doen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen