naakt lopen door huis

  • 7 July 2022
  • 7 reacties
  • 1603 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik had een vraag lopen jullie wel eens naakt door het huis en rukken jullie dan ?? En als jullie rukkende doen jullie het dan ook met allemaal voorwerpen ?


7 reacties

Badge

Soms ben ik naakt en dan ga ik op mijn knieën op de grond en lul op bank dan boek(open) erop en dan doen alsof het een vagina (die beweging) is. Heel opwindend.

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik hen een maand geleden corona gehad. Ik ben toen tien dagen in mijn kamer gebleven met de deur op slot. Eten kwam mijn mama voor de deur zetten. Dus ik dacht ik ga een week naakt leven. Het was geweldig en ik kon op elk moment van de dag aftrekken.

Reputatie 2
Badge +3

Ik loop wel vaak naakt in mijn kamer fijn want dan heb je geen last van kleren, het is fijn om wat zalmpje zei te doen maar dan met een kussen of denken

Bedankt nog meer tips ??

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik kon me herinneren dat mijn moeder een heel week weg was op vakantie met haar vriendinnen . En het was ook in de zomer erg warm liep dus met mijn stiefpa in de blote kont. In de ochtend en in de avond hadden we meestal een erectie.. dat was een beetje schaamteloos lachen om elkaar. 😂

Mijn pa bestelde voor de grap een sextoy online een net echt aanvoelende vagina. Toen ging hij het voordoen voor mij hoe het moet. En ik mocht erna erin neukbewegingen maken. Het beste speeltje om klaar te komen als je niet wil handkarren. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik loop bijna elke dag naakt door het huis ook als Fam thuis is rukken doe ik op m’n kamer het maakt me niet uit of m’n broer of broertje dan binnen komen

Reputatie 7
Badge +4

ik ben soms alleen thuis en dan zit ik soms ook naakt en de reden wrm ik het alleen doe als ik alleen  thuis ben is omdat anders miijn zusje me uitlacht omdat ze mijn lul ziet

Reageer