Skip to main content
Vraag

naakt in kleren

• August 22, 2025
  • 12 reacties
  • 1045 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Wat zijn lekkere kleren om in te gaan naakt als een jongen .

Doe een beetje orgineel.

12 reacties

• August 23, 2025

Ik denk dat dat persoonlijk is. Maar die korte (sport) broeken van dat gladde stof of juist van dat zachte stof en als het een beetje weid zit is ook fijn. Of een onesie. En soms heb ik ook enkel een t shirt aan die net m’n zaakje bedekt of halverwege mn bovenbeen komt zonder onderbroek eronder

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 24, 2025

sws trainingsbroek

• September 20, 2025

Trainingsbroeken voornamelijk 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 14, 2026

Hey ik heb best leuk zomerjurkje waar geen bh bij past dan heb teps plakers op  meestel allen op vakantie draag ik het dan zie wel meer jongens kijken  mijn ex was dat zijn favoriete jurkje😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 14, 2026

Hey ik heb best leuk zomerjurkje waar geen bh bij past dan heb teps plakers op  meestel allen op vakantie draag ik het dan zie wel meer jongens kijken  mijn ex was dat zijn favoriete jurkje😘 

Klinkt goed! Vind je het niet irritant of gek day random jongens naar je kijken?

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3

Voor mij zijn dat ook jurkjes zoals bij Merel en broeken van zachte stoffen. Dus iets als een trainingsbroek of pyjamabroek. Zachte stoffen voelen zo fijn. 

Rokjes eigenlijk ook wel, maar net als bij een jurkje is dat zonder ondergoed wel spannend. Soms doe ik dat wel.😊 Jij ook ​@Merel12345 ?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 15, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Banaan_ABCXYZ Hey meestal is alleen met mooi weer vorige  zomer we waren best vriendin leuke jurkje aan we krijgen een leuke oudere achter ons aan die wilde wel op date met ons 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 15, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@kleinbloempje Hey soms als beter er uit ziet draag ik geen bh ja maar we iets van die tepels plakker oven mijn tepels 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 16, 2026

Iedereen is toch naakt onder de kleren? LOL 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 16, 2026

Misschien een pak? Weet niet of je dat hebt van een gala ofzo, of een kostuum van een gala natuurlijk. Pyjama als je dat nog nooit hebt geprobeerd, alledaagse kleren (oppassen met de gulp!), Onesie, latex pak, zwemkleren (en dan een lange tijd, is misschien anders als je die droog aan hebt), je school kleren  en buiten kleren zoals een jas, regenkleding, etc

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 16, 2026

Ik vind het heerlijk om een vierkant gat in mijn boxer te knippen aan de voorkant zodat mijn pik lekker tegen mijn joggingbroek aanschuurt.

Ook heb ik wel eens een string aan die ik een tijd geleden heb gepikt van een huisgenootje

Ga ook graag de deur uit zonder onderbroek in mijn joggingbroek in de hoop dat meisjes het door hebben, wel echt spannend om te doen 

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 17, 2026

Oja, naakt in mijn badjas lopen is ook heerlijk. Dat doe ik best vaak. ​@Banaan_ABCXYZ 

@Mob96  Ik heb een joggingbroek met een gat in een broekzak. Die doe ik weleens zonder onderbroekje aan zodat ik mijn poesje kan voelen door een hand in mijn broekzak te doen. Super spannend om af en toe te doen.😊

x