Skip to main content

Heyyy

Ik ben benieuwd op welke plekken jullie allemaal al naakt zijn geweest in het openbaar en of jullie daar dan ook betrapt zijn

Mijn plekken zijn

In het bos (meerdere keren betrapt)
Hotelgang (meerdere keren betrapt)
De duinen
S'nachts overstraat (betrapt)
Zwemmend in een meertje
Bioscoop
Trein
Sportschool
Bibliotheek
Schoolgang 
Speeltuin (meerdere keren betrapt)
Speelding van de mac donalds 

Wow oke dat zijn veel plekken zou je ook willen vertellen hoe je dat dan hebt gedaan bij elke plek. Ben ik heel benieuwd naar en heb ik zelf ook een beetje ene idee hoe. Ik tot nu toe alleen thuis. Op mijn werk en in het bos. Zou graag meer dingen willen proberen. 

Mij lijkt het dan ook anders als jongen. Ik denk dan dat je veel sneller word beoordeeld als je zo buiten loopt

Ik ben niet vaak buiten naakt maar ben naakt geweest in

Speeltuin

Bos

En love you jasmijn kijk al je content miss kunnen we samen een keer wat doen

Heyy

Goede plekken wel

Ahww lieff love you too, sta er wel voor open maar ze worden hier niet blij als we snap of iets delen

Hoi  @J0ran ,

het klopt wat @Jasmijn_254  zegt. we vinden het erg belangrijk dat iedereen hier anoniem blijft. Daarom is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen.

Zie daarvoor ook de forumregels.

Fijn als jullie daar rekening mee houden.

Groetjes, Marieke / de Kindertelefoon

Wow oke dat zijn veel plekken zou je ook willen vertellen hoe je dat dan hebt gedaan bij elke plek. Ben ik heel benieuwd naar en heb ik zelf ook een beetje ene idee hoe. Ik tot nu toe alleen thuis. Op mijn werk en in het bos. Zou graag meer dingen willen proberen. 

Hoe ik het heb gedaan klinkt best simpel maar het is gewoon ik kies een plek uit ga daar heen en kijk of er veel mensen zijn zo niet probeer ik naakt te gaan terwijl ik uitkijk dat mensen mij niet zien of dat er plots mensen aankomen

Tip als je het doet ga zonder ondergoed en doe kleding aan die je makkelijk uit en aan doet want dan kan je makkelijker naakt gaan en als er opeens iemand aankomt snel achter een hoekje kunnen aankleden 

Hoi @gwnjoran007 ,

het klopt wat @Jasmijn_254  zegt. we vinden het erg belangrijk dat iedereen hier anoniem blijft. Daarom is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen.

Zie daarvoor ook de forumregels.

Fijn als jullie daar rekening mee houden.

Groetjes, Marieke / de Kindertelefoon

Heyy

Omg dat er gewoon iemand van de kindertelefoon reageert wat leukk

Een vraagje als u dit leest vind u deze topic raar?

Groetjesss

Klinkt best wel spannend…

Ik zit nu een beetje door dit onderwerp heen te scrollen en zie jou vooral haha.

Soms wou ik dat de annonimiteit niet zo streng was hier, maar ik snap em wel goed.

Hoi @Jasmijn_254 ,

wat een leuke vraag! Nee hoor, we vinden niet zo snel iets raar. Bij De Kindertelefoon mag het over alles gaan, zolang het binnen de forumregels blijft.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Heyy

Okayy bedankt voor uw antwoord 

Ik hou me goed aan de forumregels haha

Groetjesss

Jij bent echt op veel openbare plekken naakt geweest @Jasmijn_254 haha! Ik was je graag tegen gekomen😊

Ik ben naakt geweest op de volgende plekken (behalve thuis):

onder douche bij voetbalclub (geen geile dingen gedaan)

onder douche op school (geen geile dingen gedaan)

in het bos (rondgelopen en afgetrokken)

in een open veld (rondgelopen, in de zon gelegen en afgetrokken)

in de zee (ver de zee in gegaan en toen mijn zwembroek uitgedaan, rondgezwommen en afgetrokken)

Waar zal ik eens beginnen 

In het bos 

Op het strand 

In de duinen 

In veel meren en rivieren 

Op de straat 

In een hotel gang 

Bioscoop 

Naakt strand 

Speeltuin 

Trein 

Overstraat 

En nog meer plekken :)

Hoe ik het heb gedaan klinkt best simpel maar het is gewoon ik kies een plek uit ga daar heen en kijk of er veel mensen zijn zo niet probeer ik naakt te gaan terwijl ik uitkijk dat mensen mij niet zien of dat er plots mensen aankomen

Tip als je het doet ga zonder ondergoed en doe kleding aan die je makkelijk uit en aan doet want dan kan je makkelijker naakt gaan en als er opeens iemand aankomt snel achter een hoekje kunnen aankleden 

Hey jasmijn bedankt voor de tips. Heb het vandaag geprobeerd en was echt heel leuk(en geil) heb zelf mn spullen ergens neer gelegd in het bos en bent toen naar de weg gelopen en daar een beetje helemaal naakt geweest. Gelukkig niemand gezien.

Maar echt heel erg bedankt

Heb je nog andere makkelijke plekke om het te kunnen proberen?

Waar zal ik eens beginnen 

In het bos 

Op het strand 

In de duinen 

In veel meren en rivieren 

Op de straat 

In een hotel gang 

Bioscoop 

Naakt strand 

Speeltuin 

Trein 

Overstraat 

En nog meer plekken :)

Wow dat zijn er veel. Hoe heb je dat in de bioscoop gedaan? Was je toen alleen? 

Ik ben wel vaak naakte geweest

In het bos toen ben ik wel betrapt maar gelukkig ging die weg

Op het normale strand maar dan lag ik op m’n buik en had de laken mij afgetrokken

op een Naaktsrand en heb veelste geil afgetrokken 

en ooit in een normale vriendin haar huis En bed

Wow dat zijn er veel. Hoe heb je dat in de bioscoop gedaan? Was je toen alleen? 

Heyy

Ik was samen met een vriendin heen en wij zaten helemaal boven en er was niemand in onze rij en iedereen zat meer voorin en toen het donker werd stilletjes kleren uit doen

Wows dat zou ik echt wel willen proberen

Helaas wel alleen dan maarja haha. Normaal hanger er toch camera's in een bioscoop?

Ik hou er zo van om openbaar naakt te zijn. 

Ik ben wel eens naakt geweest in het bos, in de auto rijdend, in de nacht door me straat gelopen, op het strand en op de boot.
Ben gezien door random mensen op de boot 3x, bos 1x en auto 2x. En ofc vaak op t naaktstrand. Iig zoveel voor zover ik wist hahaha. 

In (plaatsnaam verwijderd vanwege anonimiteit) heb je ook een naaktstrand daar ben ik bijna altijd met mooi weer. Hou ervan om naakt rond te lopen, te zonnen en te genieten van naakt in het openbaar en de natuur te zijn. 

Wows dat zou ik echt wel willen proberen

Helaas wel alleen dan maarja haha. Normaal hanger er toch camera's in een bioscoop?

Heyy

Ik las ergens op internet dat er in de zaal alleen een camera naar het scherm hangt om in de gaten te houden voor storingen 

Ik ben wel is naakt geweest in: 

In de tuin in ons bubbelbad. Buren kunnen wel meekijken maar waren toen denk ik niet thuis.

Bos, tijdens het mastruberen en heb een stukje naakt gelopen. 

Naaktstrand, zowel leeg als met mensen. 

Natuurgebied, stukje gewandeld en naakt gezwommen waar het eigenlijk niet mag.

Groepskleedkamer in het zwembad

In de trein, ik was naar het strand en ik kleedde me om in het toilet van de trein. Alleen op de terugweg  was het toilet defect dus toen moest ik me in de trein omkleden. Coupé was leeg gelukkkig. 

Ben nog niet echt betrapt 

Op schoolplein niet betrapt

In speeltuin wel betrapt 

Op de fiets naar school toe 

En keer in de trein een jongen betrapt 

Helemaal naakt:

Tuin (betrapt door buurmeisjes)

Strand (in het water en aftrekken naast mooie vrouwen)

Woonwijk in bosjes (samen met een vriend en staan aftrekken en pijpen)

Ik vind het ook heerlijk en opwindend om naakt te lopen, vooral als het lekker weer is achter in de tuin.

Krijg dan ook vaak een erectie en dan kan ik het niet laten om mijzelf te masterberen, ik weet dat ik bekeken kan worden maar dat vind ik op dat moment niet erg.

Heyy

Ik las ergens op internet dat er in de zaal alleen een camera naar het scherm hangt om in de gaten te houden voor storingen 

Oh echt okeee cooll dan ga ik dat eens proberen

Reageer