Vraag

naakt in het openbaar

  • 4 August 2023
  • 4 reacties
  • 1779 Bekeken

Badge

Ik zie vaak van die vragenlijsten op dit forum en ooit staat er wel is in ben je wel is naakt in het openbaar en dan zeggen best veel mensen soms of ja. 
Maar ik ben dan benieuwd waar want dan ziet iedereen je toch en dan beginnen ze tegenwoordig ook nog allemaal filmen


4 reacties

Hey :) ik lig soms in de tuin die is rondom met schutting en aan de bos rand. Zo daar ziet niemand mij en dan ga ik wel nude als het zo warm is.  Blazen wij ook zon badje op. Dan ga ik voor een paar meters niet kleden. Wel grote handdoek voor af te drogen en op liggen:) is trouwens niet echt openbaar en dat zou ik ook niet doen, dan minstens bikini. 

XxX Asky

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ties3,

 

ik loop bloot op het naaktstrand en dat is vlak bij waar ik woon. We (mijn broers en vrienden) gaan dan vaak op een gedeelte waar ook gezinnen met kinderen liggen en die zijn ook bloot gewend en als er dan 'rare’ mensen lopen met een camera dan zijn er altijd wel mensen die er iets van zeggen.

We lopen dan van onze handdoeken natuurlijk over het strand naar de zee en soms voetballen we ook en ik heb wel eens een keertje gehad dat het niet druk was en ik tegen de duinen aan lag, dat er ineens een jongen naast me zat te koekeloeren….mijn broers waren toen even zwemmen of naar huis om iets te drinken te halen en ik was in slaap gevallen...geen idee of die jongen mij gefotografeerd of gefilmd heeft, maar toen ik wakker werd ben ik gelijk op mijn buik gaan liggen en hij ging toen weg…

Met vrienden loop ik ook wel eens bloot op plekken waar het officieel niet mag, maar dat is dan ergens in een natuurgebied op een plek waar niet echt mensen komen..... of in een maisveld heb ik ook wel eens bloot rond gelopen met een vriend. Hij wilde dat en ik ben dan wel zo dat ik mee doe.

In onze eigen tuin liggen mijn broers en ik en soms ook (een) vriend(en) wel bloot te zonnen, maar onze tuin kun je niet zien vanaf de openbare weg. Soms is mijn zus er ook bij en soms ook vriendinnen van haar, maar idc, op het naaktstrand kan iedereen mij ook bloot zien. Bloot op zich heeft voor mij niks met seks te maken.

Wat ik ook wel eens doe met vrienden in de zomer, 's avonds laat, is gaan zwemmen met z'n allen en dan waren we dat vaak niet van plan en dan heb je ook geen zwemkleren aan en je hebt ook geen zin om allemaal eerst naar huis te gaan om om te kleden en dan gaan we met z'n allen skinny dippen, dus in ons blootje  zwemmen. Soms met 3 of 4, maar ik heb het ook wel eens met een stuk of 10 gedaan.

Mij maakt het niet uit als mijn vrienden mij bloot zien, ik ben dat wel gewend.

Soms wordt er wel eens een stukje gefilmd, maar tot nu toe is dat nog niet echt online gekomen, volgens mij en ja, meestal zie je er toch niet veel van, maar je moet idd wel uitkijken wie er allemaal bij is. Meestal is er wel iemand die roept dat we beter niet filmen en dan gaat de camera wel uit.

Bij het sporten en dan bij het omkleden en douchen ben ik ook vaak bloot, omdat ik me na het sporten het liefst gelijk op wil frissen en een schone, droge onderbroek aan wil doen, zelfde als na gym op school. Ik heb eigenlijk maar af en toe dat ik het een beetje raar of ongemakkelijk vind en dat was bijvoorbeeld dat ik alleen met een iets oudere jongen onder de douche stond en dat hij een stijve had en zich begon af te trekken en mij dan aan bleef kijken. Op zich vind ik het niet raar als een jongen een keertje een stijve krijgt, want dat heb ik zelf ook wel eens een keertje, maar toen die zich echt voor mij ging staan aftrekken en al heel snel ook klaar kwam, toen ben ik me maar gaan afdrogen en vond ik het wel tijd om weg te gaan. Hij kwam toen ik me aan het aankleden was vlak bij staan en bleef met zijn piemel staan spelen en ging mij van alles vragen en dat vond ik dus wel raar. Ik heb er geen trauma aan over gehouden, op zich was het een knappe jongen en ik vond zijn piemel ook wel mooi, maar dit vond ik wel een beetje ver gaan. Ik was 14 en hij iets van 17 of 18, denk ik. Ik kende hem niet en ik heb hem ook nooit meer gezien,

Niet iedereen gaat douchen na gym, maar ik wel altijd en ik kleed me dan in de kleedkamer uit en loop dan naar de douche, dus iedereen uit mijn klas kan me dan bloot zien. Ik vind bloot niet raar, maar ik merk dat niet iedereen er zo makkelijk over denkt.

Thuis met vrienden merkte ik in het begin ook wel dat ze het raar vonden dat als we iets gingen doen en ik wilde me eerst nog even omkleden en dan in mijn kamer mijn kleren uit deed om iets anders aan te trekken, dat ze dan soms nogal verbaasd stonden te kijken, terwijl ik zelf niks in de gaten had.

Dan zei soms eentje, 'je bent helemaal bloot’ en dan zei ik ‘uh, ja, hoe moet ik anders mijn zwembroek aan doen’ en toen zei die zoiets als 'ja, ok, maar ik doe dat altijd in de badkamer dan’ en ik zei ‘oh, ja sorry, vind je het vervelend dan dat ik het hier doe’ en dan zei die weer ‘nou nee, maar ik ben het niet gewend en vind jij het dan niet vervelend dat ik het zie’. Dan zeg ik ’nee, als ik het vervelend zou vinden dan deed ik het niet, maar als ik jou bloot zou zien zou ik het ook niet raar vinden. We hebben allebei een piemel, alle jongens hebben een piemel. Daar is toch niks geks aan. Je hoeft je daar toch niet voor te schamen’.

Nou ja, zo ging dat dan en nu is ‘iedereen’ er wel aan gewend en gaan de meesten ook wel makkelijker om met bloot zijn. Ik bedoel we zijn vrienden en we doen geen rare dingen, dus.

 

Met logeren merk ik dat soms ook wel, omdat ik het liefste bloot slaap en anderen daar dan van opkijken, maar als ze het vervelend vinden dan houd ik mijn onderbroek wel voor een keertje aan.

Als ik met vrienden in de sauna ga bij ons thuis of bij iemand anders thuis ben ik ook gewoon bloot. Soms zijn er dan ook broertjes of een zus bij ofzo, maar dat maakt mij niet uit.

Vaders en moeders hoeven er wat mij betreft niet bij te zijn. Niet dat ik me dan echt ongemakkelijk voel, maar ik vind het met leeftijdsgenoten wel chiller. Zeker in een kleine ruimte. Op het naaktstrand lopen natuurlijk mensen van elke leeftijd, maar die zijn dan niet vlak bij mij en ik zie die ook niet echt….ik kijk er niet echt naar. ik zie ze wel, maar ik neem ze niet op, soort van en bij jongens herinner ik me ze wel, vooral als ik ze leuk vind. Oh ja, ik val op jongens, maar dat op zich heeft niks met bloot  rond lopen te maken.

 

Dat  was 't en als je nog iets wil vragen, dan lees ik het wel.

 

Oh ja, ik ga niet ineens in mijn blootje over straat lopen, nou ja, behalve dan die ene keer voor een weddenschap en ik was toen 12, dus ja, toen dacht ik er niet echt bij na….maar ik dacht alleen aan dat ijsje dat ik dan zou krijgen van mijn vrienden….en het stomme was dat het ook nog eens vlak bij mijn huis was en niet ver weg op vakantie waar niemand mij kende…. ach ja, dat doe ik dus maar niet meer 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +5

Net zoals @MickeyMouse ben ik ook heel graag naakt wij zijn thuis naturist ouders broer en broertje we zitten nu ook op de grootste naturistencamping van Frankrijk en is gewoon een dorp. Met winkels restaurants sauna’s supermarkten ed hier kun je gewoon in je blootje naar binnen. ‘S morgens ga ik vaak met m’n broertje in ons blootje brood halen voor ontbijt. Wij hebben nog geen onderbroek of zwembroek aan gehad. Maar ja dat is niet echt openbaar we komen ook bijna elke dag op het naaktstrand is wel openbaar we gaan ook vaak naar een wellness is wel openbaar. En als ik echt heel geil ben ga ik wel eens met m’n beste vriend naar een bos of maisveld ik weet ook wel een groot plas water met grote struiken waar we dan ook naakt gaan en skinny dippen. We zoeken wel altijd plekken uit waar we niet betrapt kunnen worden

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

ik ben wel zo iemand denk ik...ik hou er gewoon van om gezien te worden als ik me maar niet onveilig er bij voel. Op school heb ik weleens in mijn onderbroek gegymt, daar mochten geen telefoons bij dus dat was geen risico. Sommige vrienden van mn broer zien me weleens naakt, maar die ken ik.

En ik heb ook weleens toen ik in enkel een slipje in een pashokje stond het gordijn niet goed genoeg dicht getrokken toen er twee leuke jongens vlakbij stonden. Het kan dat op zon moment een foto wordt gemaakt, maar ze kennen me toch niet. Dat kan ook op een naaktstrand gebeuren…

Liefs Vosje

Reageer