Skip to main content
Vraag

naakt in een auto

• February 1, 2025
  • 3 reacties
  • 1192 Bekeken

Mij zou het wel spannend lijken om naakt te zijn in een auto rijdend. Alleen zelf heb ik geen rijbewijs dus kan ik niet zelf naakt rijden. En vriend van me heeft wel een rijbewijs waar ik dus eigenlijk naakt voor(achter in) kan zitten. Ik weet alleen niet of hij daar voor in staat hoe zou ik dat het best kunnen zeggen/vragen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 1, 2025

Als ik jou was zou ik dit niet doen. De meeste mensen (ik) zitten niet te wachten om opeens een naakte bestuurder te zien.

• February 1, 2025

Erg spannend maar niet uivoerbaar. Als je gespot wordt ben je meteen bekend als exhibitionist. Als je vriend ubh al iemand in zijn blote reet in de auto wil hebben. Hij heeft er zelf niks aan namelijk. En is medeplichtig. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 2, 2025

Mij zou het wel spannend lijken om naakt te zijn in een auto rijdend. Alleen zelf heb ik geen rijbewijs dus kan ik niet zelf naakt rijden. En vriend van me heeft wel een rijbewijs waar ik dus eigenlijk naakt voor(achter in) kan zitten. Ik weet alleen niet of hij daar voor in staat hoe zou ik dat het best kunnen zeggen/vragen?

Heyy

Ik heb al wel ervaring dat ik naakt in een rijdende auto heb gezeten terwijl een vriendin van mij reed. In Nederland is het inderdaad illegaal om naakt in een auto te zitten. Maar ik heb het wel is in Nederland gedaan, ik woon namelijk in een dorp en s'nachts amper mensen of politie. Als je echt een keer naakt in een auto wilt zitten zou ik dat in Duitsland doen daar is het namelijk wel legaal je mag alleen niet naakt de auto uitstappen.

Groetjes