Skip to main content
Vraag

naakt gezien willen worden

• February 16, 2026
  • 10 reacties
  • 802 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 15 jaar en zou het geil vinden als ik door andere mensen (hoeven geen leefetijdsgenoten te zijn) naakt gezien word. Hebben jullie tips hoe ik dat kan doen? 

10 reacties

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Vind een vriend of vriendin ofzo

• February 16, 2026

Niet zo verstandig om gw te doen maar doe het alleen als je iemand vertrouwt of goed kent want het kan heftige gevolgen hebben! Ik denk dat je het namelijk minder fijn vind als er naaktfoto’s van jou rondgaan. Liefs juul❤️

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

Ik zou zeggen online ofzo. Doe ik ook wel dat is wel lekker. Maar je moet uitkijken met je gezicht enzo

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 17, 2026

Ik zou zeggen online ofzo. Doe ik ook wel dat is wel lekker. Maar je moet uitkijken met je gezicht enzo

Hoe doe je dit online? Hoe vind je iemand?

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

Hoe doe je dit online? Hoe vind je iemand?

Nou je kan op een site ervoor zitten. Die zijn er wel online. Namen kan ik hier niet geven. Gewoon een beetje op onderzoek uit 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

wij gingen altijd naar een sauna en daar zijn de mensen gewoon bloot of kleed je om in een grote kleedkamer of ga als het warmer is naar strand

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 17, 2026

Dit moet je niet willen 

Er is geen weg terug nu lijkt het leuk maar als iemand een foto maakt of filmt dan niet meer.

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

Hey zoek een leuk knap meisje  wat vriendin  kan worden waar je dit mee kan doen 

• Net nieuw
  • March 28, 2026

Hey zoek een leuk knap meisje  wat vriendin  kan worden waar je dit mee kan doen 

Ik wel

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 29, 2026

Er bestaan inderdaad veel sites voor dit soort toestanden