Vraag

naakt geslapen

  • 7 August 2022
  • 3 reacties
  • 858 Bekeken

Badge

Hoi .

Ik Ben deze week op vakantie geweest op de laatste dag heb ik per ongelijk in mijn onderbroek geplast maar gelukkig heb ik altijd een pyjama aan dus ik sliep naakt in mijn pyjama maar ik ben een wilde slaper ( veel rond draaien en bewegen ) dus soms zakt mijn pyjama broek af dus ik wordt die ochtend wakker en mijn pyjama broek was afgezakt dus als je mijn kamer binnen liep zag je mijn vagina 

Maar ik vond naakt slapen eigenlijk wel lekker en ik wil het vaker doen maar mijn moeder wekt me altijd in de ochtend dan ben ik bang dat ze me naakt ziet 

 

Hebben jullie iets van tips 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Als je weet hoe laat je moeder binnen komt zet je iets eerder je wekker om iets aan te trekken😎

Je moeder heeft je vagina vast al wel vaker gezien toch? Ik denk dat ze dat wel oke zou vinden.

Als je het toch zelf liever niet wilt kun je ook voor het slapen gaan je slipje uit doen en onder je kussen leggen. Dan slaap je naakt en zet je je wekker iets voordat je moeder komt en trek je je slip weer aan :) Zo ziet je moeder je vagina niet en kun je toch naakt slapen zoals je fijn vind.

 

Je hoeft je ook totaal niet te schamen voor je vagina! Je bent een meisje dus je hebt een vagina heel simpel. Zij heeft er overigens ook een dus ze zal er niks geks over denken

Badge

precies dit

Reageer