Vraag

naakt fotos van ouders

  • 17 February 2022
  • 3 reacties
  • 1164 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Zo ik mocht een keer de telefoon van mijn moeder gebruiken, en toen ben ik stiekem in de foto's van mijn moeder gaan kijken. Eerst was het heel normaal maar toen kwam ik een dick pic van mijn vader tegen en naakt foto's van mijn moeder. Ook topless foto's van mijn moeder en vriendinnen van mijn moeder. Zelfs foto's van mijn faders lul in mijn moeder haar kut. Is dit raar? En mag ik hier op masturberen of is dat nog raarder?

 

Ik voel me ook best schuldig Help!


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

dat je ouders naaktfoto's naar elkaar sturen lijkt me niet raar, ze proberen het gewoon nog spannend te houden. kan ik goed begrijpen.

en dat jij daar geil van wordt en op wilt masturberen? je doet er niemand kwaad mee dus dat is mijn ogen prima om te doen. lijkt mij geen reden om je schuldig over te voelen.

Reputatie 7
Badge +7

Je hoeft je niet schuldig te voelen, zoals johannesk al zei: dat je ouders naaktfoto's naar elkaar sturen om het spannend te houden en dat er geil van wordt en wil gaan masturberen dan kan je dat gwn doen, als je er maar niet iets mee geks gaat doen. Dus je hoeft je je niet schuldig te voelen als je er maar niks mee doet

Badge

Hier ook vaak zat gemasturbeerd op een naakt foto van mijn moeder. niet mis mee als je daar opgewonden van raakt

Reageer