Skip to main content
Vraag

naakt foto’s maken ja of nee

• November 10, 2024
  • 28 reacties
  • 2345 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 29, 2025

Hey.. ik kan heel goed begrijpen dat het spannend en geil kan zijn, alleen wat iedereen hier inderdaad zegt. Kijk uit naar wie je het stuurd en op welk medium. 

Nogmaals er zit risico aan verbonden  .Persoonlijk heb ik er wel ervaring mee en vind het super opwindend. Ik doe het gewoon via de App maar dan zonder gezicht en verborgen/ eenmalige instelling.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag. 

• April 29, 2025

Beter van niet hoe spannend het ook is en hoe goed jongens ook bedel en smeek technieken gebruiken (ja daar zijn ze erg goed in!- laat je niet overhalen)

Je gaat spijt krijgen en niet zo’n beetje ook, zelfs als ze heeeeel betrouwbaar zijn weet je nooit of ze dan blijven

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 30, 2025

oke als je het doet is het sws niet slim maar daar kunnen wij niks over zeggen denk maar als je t doet die gw via whatsapp niet via snap want in whatsapp heb je zo optie zodat je een foto maar 1x kan bekijken en sws NOOIT maar ook NOOIT je gezicht erop zetten of iets herkenbaars dat van jou is want als het gelekt word stel je voor je vrienden zien dan iets van jou in de achtergrond en dan weten ze gelijk dat jij t bent dus ja

dat eigelijk

suc6 maak geen domme keuzes