Vraag

naakt foto,s

  • 3 June 2024
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey heyy  ik was dus een weekje geleden zegmr best geil en had op een nep acc op snapchat een jongen die me een dickpik stuurde dus ik stuurde ook naaktfoto terug hij stuurde filmpje dat hij was aan het aftrekken ik stuurde filmpje dat ik was aan het vingeren ik vond het heel geil maar kwam niet klaar. Maar wat.het probleem is is  dat ik nu me echte snap acc aan die jongen heb gegeven en nu bang ben dat hij mij gaat expose.. als ik niet stop met naaktfoto,s sturen dat hij ne dan gaat expose ofz? Ik weet het niet zeker maar ben gewoon bang en ik wil het ook niet meer sturen maar het is gewoon zo geil  ( ik ben 14 jaar en hij is 16  en ik ken hem aleen van snapchat en heb wel zen gezicht gezien en hij mijne ook ).

 


3 reacties

hoi 

 

meschien kan je het hier met een volwassen over praten bijvoorbeeld iemand op school

 

Badge

Hey schat als eerste wil ik je vragen dit nooit meer te doen alsjeblieft en ik weet het het is jou lichaam en dat het best leuk kan zijn maar de jongens van tegenwoordig zijn niet allemaal te vertrouwen geloof me alsjeblieft na ja genoeg preek gegeven 

Als ik jou was zou ik je zelf er niet druk over maken want als je dat wel doet verpest je jezelf alleen maar meer en dat is al helemaal niet goed ook zou ik als ik jou was niks meer naar hem sturen en een beetje kijken welke kant hij op gaat en zodra er bedreigd komen het met je ouders over hebben en dan aangiften doen jou ouders snappen ook wel dat je fouten moet maken om er van te leren. (regels verwijderd door kindertelefoon wegens forumregel 4 Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.) 

Reputatie 2
Badge

@jemeid 


Oké heel erg bedankt voor je reactie🫶

Reageer