Vraag

Naakt ervaring toen je kind was met vrienden/vriendinnen

  • 5 April 2024
  • 3 reacties
  • 699 Bekeken

Hoi iedereen,

 

Ik ben een beetje nieuw op dit forum en ik heb een vraag voor jullie. Vroeger als kind (basisschool) had ik een vriend waarmee ik veel omging en buiten speelde. We zaten in hetzelfde voetbalteam en voetbalde dan ook vaak samen buiten. In onze wijk was een veldje waar we vaak samen speelde, en we hadden er altijd erg veel lol in om spontaan onze broek naar beneden te doen en zo op doel te schieten, gewoon in onze blote lul. Of als we moesten plassen deden we dat tegen de bosjes, maar we konden elkaar gewoon zien en we hingen ook niet alleen onze lul uit onze broek maar onze broek hing gewoon op onze enkels. Maar niet alleen op het veldje deden we klieren met onze broek uit, ook als we een hut bouwden, of buskruit speelde deden we veel klieren met onze broek uit. Of we zwommen wel eens in ons blootje in zijn zwembad in de tuin. 

 

Vroeger zagen we dit in als normaal en dachten we er niet over na, maar nu vind ik het eigenlijk wel geil.

Zijn er meer jongens, maar ook meisjes die zulk soort situaties hebben meegemaakt? 

Ik hoor graag jullie ervaringen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik had vroeger dat ik een vriend had waarmee ik weleens afsprak. Ik weet nog goed dat we toen een keer zon hadden om onze kleren uit te trekken.

Alleen onze moeders betrapten ons.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Het bleek later dat hij een ontzettende klootzak was want hij heeft Lego van me gestolen.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Ja ik herken het wel. Bij ons thuis is bloot/naakt zijn heel normaal we zijn zo opgegroeid. Als er een of een paar vrienden bij mij kwamen zagen ze al vaak m’n jongere broertje naakt en vaak kleedde ik me even later dan ook helemaal uit. M’n vrienden wilde dat natuurlijk niet. Maar bij ons thuis en in de tuin kan niemand ons zien ook geen buren ofzo. We hebben thuis een zwembad en een jacuzzi. Ik vroeg toen aan m’n vrienden of ze wel in onderbroek durfde en dat durfde ze wel. Maar ze waren bang om uitgelachen te worden en om een stijve te krijgen maar ik vertelde dat dat niet gebeurd hier. Een paar weken later wilde ze het proberen terwijl m’n broer, broertje en moeder gewoon thuis  waren. Nu komen ze altijd heel graag naar mij en doen ze nu ook zonder schaamte al hun kleren uit.  En ja we krijgen allemaal wel eens een stijve maar ze weten nu dat we daar niks van zeggen of liggen ofzo

Badge

Ja hoor. Wij moesten op de basisschool altijd douchen na gym dus ik zag mn vrienden en klasgenoten regelmatig naakt. Naakt zijn was totaal geen probleem. We gingen met zwemmen altijd samen omkleden. Of gekke dingen doen zoals in je blootje op het schoolplein. Was wel in de avond hoor niemand die het zag. Met plassen stond  ook iedereen gwn naast elkaar in de bosjes of bij een kampvuur. Leuke tijden. Mijn huidige vriendengroep is helaas niet zo.

Reageer