Vraag

Naakt dingen doen?

  • 22 August 2022
  • 7 reacties
  • 923 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hallo forumleden,

 

ik heb laatst naakt gezwommen voor het eerst en vond dit best leuk om te doen.

nu is mijn vraag,

hebben jullie ervaring met dingen naakt doen?

hoeft niet per se zwemmen te zijn, gewoon iets wat je normaal gesproken niet naakt zou doen.

 

 

 

 

 


7 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Ik slaap soms naakt en als ik alleen thuis ben dan ben soms ook gewoon naakt op mijn kamer.

Reputatie 4
Badge +3

hoe voelt dat? wordt je dan geil?

Reputatie 3
Badge +3

Als ik alleen thuis ben vind ik naakt slapen of naakt zijn ook heel fijn. ik word er persoonlijk best geil van. Ik krijg dan geen stijve maar wel zin in seks zegmaar

Reputatie 4
Badge +3

Als ik alleen thuis ben vind ik naakt slapen of naakt zijn ook heel fijn. ik word er persoonlijk best geil van. Ik krijg dan geen stijve maar wel zin in seks zegmaar

dit heb ik dus ook, maar dan is de mijne een soort van half stijf

Reputatie 7
Badge +5

Als ik de hele dag thuis ben ben ik meestal naakt, ik maak dan bloot m’n huiswerk beetje tv kijken zwemmen gewoon alles maar dan bloot. Zolang ik weet slaap ik ook bloot

Ik heb een bootje en als het rustig is ga ik weleens naakt varen. 

Badge

onnodige quote verwijderd 


Ik was laatst door mijn moeder meegesleurd helemaal naar Portugal aan het begin van de vakantie waar ze me meenam naar zo’n dans festival. Iedereen liep daar naakt rond. Nou niet iedereen maar zeg maar 3/5  van de mensen, en er waren daar heeel veel mensen dus ik zag echt veel naakte mensen. Ik heb zelf niet naakt rond gelopen omdat ik nog een beetje jong ben maar als je dat soort dingen leuk vind moet je daar volgend jaar zeker heen, leuke sfeer en niemand die je judged. Er was ook een mooi meer 

Reageer