Skip to main content

 Ik ben een jongen van 14 en ging laatst toen er niemand thuis was naar een veldje dicht in de buurt van mijn huis wandelen. (Het schemerde al een beetje)

Toen ik zag dat er helemaal niemand was deed ik al mijn kleren uit en legde ik ze neer naast het veldje.

Ik rende het veldje op en ging lekker liggen.

ik ging ook even het bos in daarna om even een kleine wandeling te maken.

toen ik terug kwam om mijn kleren aan te doen waren ze allemaal weg. Ik denk dat ze zijn meegenomen door iemand die voorbij liep.

Ik begon een beetje te stressen want ja ik was compleet naakt zonder kleren en ik moest naar huis.

ik was maar gewoon gaan teruglopen door het bos en gelukkig ben ik niet al te veel mensen tegengekomen maar wel een paar en die keken mij heel raar aan en dat snap ik wel.

Ik ben nu elke keer bang ervoor dat er nog een keer zoiets gebeurd als ik mijn kleren uit doe. Ik denk dat ik een mini trauma heb.

Ik ben nu elke keer bang ervoor dat er nog een keer zoiets gebeurd als ik mijn kleren uit doe.

Hier komt de oplossing: Niet meer doen. Het is in Nederland bij wet verboden om buiten naakt rond te lopen. Dus dat kan je voortaan beter laten.

Ik denk dat ik een mini trauma heb.

De mensen die je bent tegengekomen misschien ook wel. Nog een reden om het niet meer te doen


Niet meer doen inderdaad xD


Waarom doe je het eigenlijk?

 


Waarom doe je het eigenlijk?

 

Waarom vraag je dat eigenlijk?


De kans bestaat natuurlijk dat het nog eens gebeurt neem de volgende keer je kleding met je mee als je aan de wandel gaat


Reageer