Vraag

naakt buiten betrapt


Reputatie 2
Badge +2

Heyy 

 

Ik hou er altijd al van om naakt buiten te lopen en laatst ging ik weer een keer s'nachts naakt overstraat. Ik was beneden kleedde me uit in de gang en ging naakt de straat op, en toen ik door een andere straat liep kwam er opeens een vrouw met haar hond de deur uit lopen en zag mij dus naakt. Zij kwam naar mij toe heel gesprek hebben en ondertussen kwamen gewoon een paar auto's en mensen langs en ik stond naar maar naakt 

 

Nu heb ik een vraag lopen jullie wel een naakt buiten/openbaar en zijn jullie daarmee wel eens betrapt?


12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wow ik zou dat echt eng vinden om alleen al buiten helemaal naakt in het bos. Hey zou me wel echt heel geil lijken. Heb je nog tips. En krijg je dan geen rare opmerkingen van mensen.

 

Badge

Ik wil wel samen met jouw in het bos lopen😉

Reputatie 6
Badge +4

Ik ben heel vaak naakt de afgelopen 4 dagen haast geen onderbroek aan gehad. Zo op straat weet ik niet of ik dat durf wel bos en zo. De eerste week van de vakantie in zuid Frankrijk geweest naar een fkk camping. Het is dus morgen weer even wennen als ik naar school ga om weer kleren aan te trekken 

Reputatie 3
Badge +1

Ik dacht eigenlijk dat dat illegaal was?

Reputatie 5
Badge +4

Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik dacht eigenlijk dat dat illegaal was?

Ik denk als je ouder dan 18 bent is het illegaal. En zeker als kinderen je zien. Dan word je beschouwd als porloodventer.

Reputatie 2
Badge +2

Wow ik zou dat echt eng vinden om alleen al buiten helemaal naakt in het bos. Hey zou me wel echt heel geil lijken. Heb je nog tips. En krijg je dan geen rare opmerkingen van mensen.

 

Heyy

 

Mijn tip is gewoon doen als het je leuk/geil lijkt zou niks je moeten tegenhouden maar kijk wel uit dat je niet betrapt wordt

 

Ja af en toe als ik betrapt wordt krijg ik wel kut opmerkingen maar dat is ook niet heel gek

Reputatie 2
Badge +2

Ik dacht eigenlijk dat dat illegaal was?

Heyy

 

Ja klopt is het ook maar iedereen doet toch ooit wel iets wat niet mag hahah

Reputatie 6
Badge +4

Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo. 

@Mathijs12 ben jij ook naturist?

Reputatie 5
Badge +4

Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo. 

@Mathijs12 ben jij ook naturist?

Ja denk het eigenlijk wel, vorig jaar voor eerst naar naakt camping geweest.  Mijn moeder had het nooit daarvoor gedaan. Het beviel ons wel goed, begin beetje wennen wel.

Reputatie 6
Badge +4

Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo. 

@Mathijs12 ben jij ook naturist?

Ja denk het eigenlijk wel, vorig jaar voor eerst naar naakt camping geweest.  Mijn moeder had het nooit daarvoor gedaan. Het beviel ons wel goed, begin beetje wennen wel.

@Mathijs12 dat geloof ik wel dat het aan het begin wat onwennig is maar als je het gewend bent wil je niet anders meer althans ik

Reputatie 5
Badge +4

Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo. 

@Mathijs12 ben jij ook naturist?

Ja denk het eigenlijk wel, vorig jaar voor eerst naar naakt camping geweest.  Mijn moeder had het nooit daarvoor gedaan. Het beviel ons wel goed, begin beetje wennen wel.

@Mathijs12 dat geloof ik wel dat het aan het begin wat onwennig is maar als je het gewend bent wil je niet anders meer althans ik

@Rick123  klopt, was vooral omdat lichaam begon met veranderen. Nu vind ik het ook helemaal prima en geen schaamte. 

Reageer