Wow ik zou dat echt eng vinden om alleen al buiten helemaal naakt in het bos. Hey zou me wel echt heel geil lijken. Heb je nog tips. En krijg je dan geen rare opmerkingen van mensen.
Ik wil wel samen met jouw in het bos lopen
Ik ben heel vaak naakt de afgelopen 4 dagen haast geen onderbroek aan gehad. Zo op straat weet ik niet of ik dat durf wel bos en zo. De eerste week van de vakantie in zuid Frankrijk geweest naar een fkk camping. Het is dus morgen weer even wennen als ik naar school ga om weer kleren aan te trekken
Ik dacht eigenlijk dat dat illegaal was?
Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo.
Ik denk als je ouder dan 18 bent is het illegaal. En zeker als kinderen je zien. Dan word je beschouwd als porloodventer.
Wow ik zou dat echt eng vinden om alleen al buiten helemaal naakt in het bos. Hey zou me wel echt heel geil lijken. Heb je nog tips. En krijg je dan geen rare opmerkingen van mensen.
Heyy
Mijn tip is gewoon doen als het je leuk/geil lijkt zou niks je moeten tegenhouden maar kijk wel uit dat je niet betrapt wordt
Ja af en toe als ik betrapt wordt krijg ik wel kut opmerkingen maar dat is ook niet heel gek
Heyy
Ja klopt is het ook maar iedereen doet toch ooit wel iets wat niet mag hahah
Ik loop thuis wel vaker bloot of op de camping. Maar nooit zo op straat ofzo.
@Mathijs12 ben jij ook naturist?
Ja denk het eigenlijk wel, vorig jaar voor eerst naar naakt camping geweest. Mijn moeder had het nooit daarvoor gedaan. Het beviel ons wel goed, begin beetje wennen wel.
@Mathijs12 dat geloof ik wel dat het aan het begin wat onwennig is maar als je het gewend bent wil je niet anders meer althans ik
@Rick123 klopt, was vooral omdat lichaam begon met veranderen. Nu vind ik het ook helemaal prima en geen schaamte.
Heb mijn tijd niet wordt steeds meer betrapt
Hoi hoi,
Geen haat ofzo maar ik denk dat je wel moet oppassen met wanneer je over straat gaat wanneer je naakt bent. Het zou een keer kunnen zijn dat je de verkeerde persoon op het verkeerde moment tegen komt en dat wil je natuurlijk niet.
-onnodige quote verwijderd-
Heyy
Ik weet wat er kan gebeuren en bedankt dat ookal ken je me niet je toch een beetje zorgen maakt maar altijd als ik openbaar naakt loop heb ik een klein handtasje mee met pepperspray dus ik kan mezelf verdedigen
Heb mijn tijd niet wordt steeds meer betrapt
Hoe bedoel je heb. Mijn tijd niet? En hoe word je dan steeds meer betrapt. Hoe kan dat dan?
@Anoniem519
Betrapt worden is eigenlijk toevallige pech, want als je ergens naakt loopt en iemand komt opeens om de hoek kan je niks aan doen en is gewoon domme pech
Oke op die manier. Ik ben laatst ook helemaal naakt over straat gegaan (ik woon in het buitengebied dus geen lantaarnpalen) maar ik ben dan bang dat als je aan get filmen bent met zaklamp aan dat ze je dan gelijk zien. En ook als ik dan mensen tegen kom wat moet ik dan doen
Hallo Jasmijn!
Kunnen we ervaringen uitwisselen? Denk je? Ik ben wel benieuwd naar jouw persoonlijke situaties!!
Oke op die manier. Ik ben laatst ook helemaal naakt over straat gegaan (ik woon in het buitengebied dus geen lantaarnpalen) maar ik ben dan bang dat als je aan get filmen bent met zaklamp aan dat ze je dan gelijk zien. En ook als ik dan mensen tegen kom wat moet ik dan doen
Heyy
Als je betrapt wordt zou ik of snel doorlopen als ze om een hoek komen bijvoorbeeld en als iemand jou van ver af betrapt gewoon simpelweg wegrennen
Groetjesss
Hallo Jasmijn!
Kunnen we ervaringen uitwisselen? Denk je? Ik ben wel benieuwd naar jouw persoonlijke situaties!!
Heyy
Ookal zou ik graag ervaringen uitwisselen, denk ik niet dat het hier snel kan
Okee dankje.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: het vragen om, of het geven van illegale tips zijn niet toegestaan.
Heyy! Ik ben het liefst ook altijd naakt! Want kleren zitten nooit fijn, maar buiten lijkt me wel echt leuk en spannend, hoe nam jij de stap om het toch te doen?
Hey meisje, ( @Juliette_xxx1234 )
Een paar jongens van ons internaat school Belgie hadden dezelfde bucket list naakt wandelen. Hoe verzin je het!
De route ging eerst 'veilig' langs een bospad route daarna als het donker was langs een meer afgelegen weg en terug langs een dorpje . We hadden onze joggingbroekjes en T-shirt in een rugzakje. Alleen sportschoenen aan gelukkig was het zomer dus aangenaam weertje.
Naakt wandelen lijkt leuk maar als je een lange piemel hebt 13 cm slap...nadeeltje dan slingert en bungel die op en neer. Ik had dus de langste en een dikke lul van een groepje van 6 jongens 14_15 jaar.
Nou de eerste die we tegen kwamen in het bos was een ouwe man met een hondje . Die schrok wel 🫨 om een groepje tieners in hun blote kont. Vroeg zich af waarom we zonder kleding stuk liepen. De bucket list wat je in je leven eenmaal moest gedaan hadden. Hij zei Amai dat is een plezant gewaagd idee jullie durven tenminste nog de geslachtsdelen te tonen. Tegenwoordig is alles zo preuts geworden. Het hondje 🦮 had opeens interesse in mijn grote piemel die hij zag voor een broodje hotdog of zo . Die ouwe riep kom hier braaf bij het baasje. Verontschuldigde met u bent zeer groot geschapen jongeman dus mijn teckel zag dat voor iets lekkers aan met een 🤭
Op een landweg naar het dorp kwamen we een jongere vrouw tegen op een fiets. Tegemoet rijdend zag ze dus ons frontaal naakt . Ze voelde zich echt geïntimideerd en schreeuwde en schelde dat we niet normaal waren stelletje viezerikken .
Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 3: ga respectvol met elkaar om.
Je hebt wel lef om dat buiten te durven, zelf ben ik alleen thuis naakt. Ben wel soms ‘s avonds in alleen mn onderbroek ofzo maar durf nooit naakt te gaan. Je weet nooit wie je tegenkomt.