Vraag

naakt buiten

  • 24 December 2023
  • 10 reacties
  • 1198 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal, 

Ik heb dus gister avond omdat ik alleen thuis was naakt buiten gelopen.

Ik vond het echt heel spannend maar ook opwindend.

Heeft iemand tips om het nog geiler te maken?

En zijn er bepaalde dingen waar ik rekening mee moet houden.

Het as op eigen terrein en het was donker

Alvast heel erg bedankt


10 reacties

Miss (als niemand je kan zien) masturberen buiten.

Reputatie 1
Badge

Zorg ten eerst dat niemand je kan zien.

Om het geiler te maken kun je mastruberen of tegen een voorwerp wat buiten staat in je tuin aan wrijven. Natuurlijk is het spannender buiten maar probeer eerst jezelf te verkennen binnen

Reputatie 5
Badge +4

Weet wel dat dit strafbaar is als zodra iemand je ziet

Reputatie 7
Badge +5

In het donker wordt je idd niet snel gezien probeer bv in je achtertuin zo ver mogelijk naar achteren te lopen te springen en te bukken en idd met je naakte lichaam ergens tegenaan te wrijven. Probeer ook echt klaar te komen in de tuin.

 

Tekst aangepast door De K8ndertelefoon ivm forumregel 5: chatten en bloggen is niet toegestaan.

Reputatie 2
Badge +1

Weet wel dat dit strafbaar is als zodra iemand je ziet

Ja klopt daarom deed ik het toen het donker was

Reputatie 2
Badge +1

@Aubien 
Okee thx heb je zelf ook zoiets gedaan?

 

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien 
Okee thx heb je zelf ook zoiets gedaan?

 

Jazeker 

Reputatie 2
Badge +1

@Aubien 
Okee thx heb je zelf ook zoiets gedaan?

 

Jazeker 

Wat heb je dan gedaan?

 

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien 
Okee thx heb je zelf ook zoiets gedaan?

 

Jazeker 

@Anoniem519 bloot zijn is bij ons thuis normaal (ben nu ook bloot samen met mijn broertje) verwarming staat lekker aan.  En bij ons kan ik ook naakt de hele tuin zonder dat iemand ons ziet dus in de zomer loop speel en springen we door de hele tuin gewoon naakt. En bij ons in de buurt is een groot bos en daar weet ik wel een paar plekjes (alleen in de zomer) waar ik me dan helemaal uit kan kleden en me dan lekker kan aftrekken. En ook vaker in een maisveld dan neem ik een rugzak mee ik loop dan eerst een stuk het maisveld in en trek dan alles uit op m’n schoenen na en stop ik in m’n rugzak en loop dan voorzichtig nog een stukje en ga me dan aftrekken. Ik ga ook wel eens naar een grote kledingzaak pak daar dan iets van een broek ofzo en ga ik een kleedhokje in 

Reputatie 5
Badge +3

@Iemand_00 

In het openbaar ja. Vgm geld dit niet op eigen terrein.

Als ik naakt in mijn eigen tuin zou willen zitten zou dat toch ook niet strafbaar zijn?

Reageer