Skip to main content
Vraag

naakt/bloot meisjes editie

• March 10, 2025
  • 27 reacties
  • 8871 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 30, 2026

Datum:     30 juni

hoe oud ben je?       13

wat heb je vandaag gedaan?         Voetbal gekeken om 3 uur 's nachts

wat heb je nu aan?    Een string 

hoeveel schaamhaar heb je nu?     Niks 

Naakt/bloot onder kleren.      Ik ga zo douchen dus geen kleren

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel?         Ik ga altijd met string omdat mijn moeder wil weten wat ik aan doe

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel?       Ik heb geen jurken

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet?      Ja

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel?      Ja

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan?      Ja

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan?       Ik heb geen onesie

wat heb je aan onder een badjas?      String en bh of shirt

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht?      Ja, open en dicht

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan?     Boven, mijn zusje en moeder vaak

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis?      Ja, dan ga ik topless tannen en dan is mijn zusje vaak thuis

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar?    Ja, tijdens het douchen of logeren

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je?      Ja, niemand ziet me dan

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel?      Ja

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel?      Een paar keer met vriendinnen

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent?     Miss wel een keertje

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent?         Denk t wel een keertje

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks?     Ligt eraan wanneer

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet?          Een pyjama of een sportbroekje met shirtje

op welke plekken ben je al naakt geweest?    Thuis, school, sport, vriendinnen

op welke plekken ben je zonder string geweest?    Thuis, school, sport, vriendinnen

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn?     Met een jongen

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk?      Was echt leuk

BISEXUALanoniempje
Forum|alt.badge.img+1

Datum: 30/06/2026

hoe oud ben je? 13

wat heb je vandaag gedaan? school,huiswerk,leren, masturberen

wat heb je nu aan? jeans en t-shirt

hoeveel schaamhaar heb je nu? i\heb me vorige week geschore

Naakt/bloot onder kleren nee

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? nee

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel? ja

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? nee

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel?ja

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? ja

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan? ja 

wat heb je aan onder een badjas? niks

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? ja gordijnen dicht iedereen kan bij mij naar binnen kijken..

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? nee

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? nee

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? ja omkleden of douchen

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je? nee

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? nee

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? nee

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? ja

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent? nee ( tenzij zij meedoen en er oke mee zijn)

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? niks

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet? joggers en t-shirt

op welke plekken ben je al naakt geweest? mn kamer, kampterrein, badkamer, vele stranden om om te kleden lol

op welke plekken ben je zonder string geweest? 

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn?

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk?