Skip to main content
Vraag

naakt/bloot meisjes editie

Forum|alt.badge.img+1

Datum:

hoe oud ben je?

wat heb je vandaag gedaan?

wat heb je nu aan?

hoeveel schaamhaar heb je nu?

Naakt/bloot onder kleren

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel?

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel?

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet?

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel?

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan?

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan?

wat heb je aan onder een badjas?

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht?

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan?

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis?

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar?

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je?

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel?

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel?

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent?

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent?

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks?

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet?

op welke plekken ben je al naakt geweest?

op welke plekken ben je zonder string geweest?

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn?

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk?

10 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 177 reacties
  • 10 maart 2025
Anoniem_25 schreef:

Datum:  vandaag

hoe oud ben je?   13 jaar

wat heb je vandaag gedaan?    School

wat heb je nu aan?     Grijze Baggy jeans en een blousje

hoeveel schaamhaar heb je nu?    Geen

Naakt/bloot onder kleren.   Nee

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel?    Nee (en waarom meteen "string"? Er is zoveel ander ondergoed) Een gewoon onderbroekje 

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel?   Alwéér meteen "string"! Een gewoon onderbroekje 

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet?   Ja

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel?   En voor de 3e keer "string.... *zucht* beetje geobsedeerd door een string he?  Ik heb er een gewoon onderbroekje onder

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan?   Ik draag geen pyama, een onderbroek 

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan?   Een onderbroek 

wat heb je aan onder een badjas?   Een onderbroek

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht?    Dicht

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan?    Ja. Boven en alleen mijn moeder en / of mijn zusje zijn er

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis?  Nee

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar?   Ja als ik logeer en douche. Of met douchen na hockey

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je?    

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel?   In een zwembad

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel?   Nee

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent?    Nee. Joh, volgens mij kick jij op string

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent?    Nee

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks?   Ligt er aan

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet?    T-shirt en joggingbroek 

op welke plekken ben je al naakt geweest?    Waar het nodig is

op welke plekken ben je zonder string geweest?    Overal

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn?    ---

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk?   Je doet net alsof een string het enige is dat bestaat. Ik heb vriendinnen en zit op twee sporten, ik zie ze zelden. Misschien eens in verdiepen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 10 maart 2025

hoe oud ben je? 17 

wat heb je vandaag gedaan? Gewerkt kleinding winkel 

wat heb je nu aan? Hoodie korte broek 

hoeveel schaamhaar heb je nu? Kaal

Naakt/bloot onder kleren nu zonder bh 

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? Liever niet 

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel?ja

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? Ja  slipje

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel? aan ja string 

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? Slaapjurkje allen string 

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan? Ja met string 

wat heb je aan onder een badjas? String 

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? Open bij ons kan  niemand naar binnen kijken 

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? Ouders broer als bad kammer loop 

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? Als toples gazonen wel 

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? Als bij ons tuin zijn of als bij elkaar slaap en 

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je? Dat kan gebeuren  als broer vrienden langs heeft moet niet vergeten als naar badkamer loop in alleen string  dat 1 gebeurt 

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? Toples wel bikini broekje 

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? Als met vriendinnen zijn misschien wel 

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? Ja 

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent? Misschien 

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? Liever niet 

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet? Broek en topje  

op welke plekken ben je al naakt geweest? kleedkamers  

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn? Zo fantastisch 

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk? Best wel grappig 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • 33 reacties
  • 12 maart 2025

Bedankt voor het reageren 

string bedoel ik trouwens gewoon alles mee wat je kan dragen maar vul het zelf maar in 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 12 maart 2025
Anoniem_25 schreef:

Datum: Vandaag

hoe oud ben je? 17

wat heb je vandaag gedaan? school en daarna gelezen

wat heb je nu aan? Blouse met Corset, een Rok en Kniekouzen

hoeveel schaamhaar heb je nu? erg minimalistisch door scheren

Naakt/bloot onder kleren

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? Ja soms wel

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel?  meestal niet als de jurk lang is

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? nee, voelt te vervelend

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel? Ja dat wel

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? ja meestal wel onder mijn nachtjapon

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan? Draag nooit onesies

wat heb je aan onder een badjas? meetal niks

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? Nee niet heel vaak maar gordijnen zijn standaard dicht

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? Ja in de badkamer maar voor de rest niet echt

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? Soms als ik lig te lezen in de zomer maar dat gebeurd zelden

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? ja gebeurd wel maar dat is meer als het een semi geile situatie wordt

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je? ja dat gebeurd wel eens maar dat is meer als ik ontbijt wil halen of iets uit een andere kamer. Enige mensen die mij dan kunnen zien zijn mijn gf of een van mijn zusjes

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? Ja, als er een zwembad staat

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? Ja, in een meer in het buitenland of een naaktstrand. Vooral gewoon met vriendinnen.

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? ja waarom niet

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent? ja waarom niet

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? Liever dan niks dan oud ondergoed

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet? Gewoon een nachtjapon 

op welke plekken ben je al naakt geweest? te veel om op te noemen

op welke plekken ben je zonder string geweest? ^^

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn? Idk

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk? Meh, maar ben blij je te helpen

• 0 reacties
  • 13 maart 2025
Anoniem_25 schreef:

Datum:

hoe oud ben je? 13

wat heb je vandaag gedaan? School

wat heb je nu aan? Niks letterlijk 

hoeveel schaamhaar heb je nu? Paar hele dunne haartjes wanr is nog maar begin 

Naakt/bloot onder kleren ja bloot is lekker 

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? Ja vaak 

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel? Onder jurk als evht heet is buiten dan niks eronder vagina moet verluchten he anders zweet ik daar hard 

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? Nee nooit 

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel? Niet altijd wel als ik mn regels heb

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? Ja kdoe da wel eens mr in pyama zie je altijd "spleet" zeg maar en da is soms raar

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan? Ja mr zelfde als vraag hiervoor

wat heb je aan onder een badjas? Niks

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? Altijd dicht

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? Ja soms in kamer van mn broertje maar boeit hem nie

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? Ja om te zonnen anders witte poep en de rest bruin 

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? Ja das grappig 

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? Ja altijd naajt want mijn vader vindt badpakken en zwembroeken vies in ons water

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? 1 keer challenge in bos 

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? Ja 

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent? Ja 

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? Nee liever Niks dan 

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet? Eerste wat ik vindt

op welke plekken ben je al naakt geweest? Veel plekken

op welke plekken ben je zonder string geweest? Reis 

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn? Naaktstrand kwil zien of mensen kijken nr mijn dingetje 

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk?

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 13 maart 2025

@Nanoniem2011: ik deel je ergernis over die strings.  Ik zie ze ook nauwelijks in het echte leven.

En zo’n interesse in meisjesonderbroeken vind ik ook maar vreemd.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 13 maart 2025

Ja ik begrijp nooit waarom jongens zo obsessed zijn met strings. Ik had er ooit eentje…; nooit meer

Ik ga de lijst ook nog wel invullen maar nu eerst naar school

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 13 maart 2025

hoe oud ben je? 16

wat heb je vandaag gedaan? zit nog  op school nu

wat heb je nu aan? schoolkleren: hemd, hoodie, spijkerbroek, laarsjes

hoeveel schaamhaar heb je nu? het staat kort maar is er wel

Naakt/bloot onder kleren?  Iedereen toch.

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? Ik draag geen rokjes.

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel? Nee, onderbroek.

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? Draag ik niet.

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel? Onderbroek, zo’n spijkerbroek schuurt anders flink in je kruis en liezen

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? Draag nooit pyjama

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan? Heb geen onesie

wat heb je aan onder een badjas? soms broekje en hemdje, soms één van die twee, soms niets

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? Ja.  Maakt niet uit: we hebben geen inlijk.

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? Ja.  Ouders, zusje, broertje.  Ik doe dan niets peciaals, ik moet iets pakken of drinken of zo en heb geen zim om daarvoor iets aan te trekken.

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? Nee.

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? Ja.  Douchen na sporten en bij slapen blijven.

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je?  In onderbroek.  Zelfde mensen en activiteiten als helemaal bloot.

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? We  hebben geen zwembad thuis.

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? Nee maar zou dat misschien wel een keertje naakt willen proberen.  Altijd in badpak.

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? Nee, in een zwembad draag ik een badpak. Ik ben trouwens nooit alleen in het zwembad.

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent? Badpak

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? Ik trek altijd het ondergoed dat ik voor zwemmen aan had weer aan erna.  Doet niet iedereen dat?  Als we met school gaan zwemmen zie ik niemand schoon ondergoed aantrekken.

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet? Ik sta nooit op een camping.  

op welke plekken ben je al naakt geweest? OveralAls klein kindje liep ik de hele tijd bloot als het warm was.

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn?

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 13 maart 2025

@Diana  Ik heb voor exact die reden ook gewoon alles beantwoord alsof "de string" gewoon ondergoed in het algemeen is want wist niet eens wat er werd bedoelt.

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 108 reacties
  • 13 maart 2025
Anoniem_25 schreef:

Datum: vandaag

hoe oud ben je? 14 haar

wat heb je vandaag gedaan? Niet veel gaf een korte dag op school

wat heb je nu aan? Pyjama 

hoeveel schaamhaar heb je nu? Niks 

Naakt/bloot onder kleren ja onder mijn bh en onderbroek wel bloot 

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? Heel weinig meestal met onderbroek of string 

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel? Een gewone onderbroek 

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? Ja string

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel? Nee een gewone onderbroeken 

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? Ja van boven wel van onder meestal een luierbroekje 😐

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan?luier

wat heb je aan onder een badjas? Onderbroek 

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? Soms wel maar de gordijnen dicht

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? Alleen als er niemand thuis is dan loop ik soms in alleen een luierbroekje

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? Nee 

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? Ja mijn beste vriendin 

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je? Niemand 

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? Bikini 

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? Nee 

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? Nee

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent?nee 

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? Ja wat moet ik anders aan trekken 

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet? Mijn kleren

op welke plekken ben je al naakt geweest? Badkamer of slaapkamer

op welke plekken ben je zonder string geweest? Badkamer en slaapkamer 

op welke plekken zou je graag nog eens naakt willen zijn? Zal het niet weten 

dit is het einde van de lijst. Welke vragen missen er en vond je deze lijst leuk? Ja super leuke lijst 

Zou het eigenlijk niet weten welke vragen er missen 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen