Skip to main content

Zien jullie wel is vrienden van andere geslacht naakt zo ja ben je zelf een jongen of meisje, hoe ging het, en wat vondt je er van?

Ik niet, maar als je het zelf doet en je je vertrouwt bij hen voelt kan het natuurlijk gewoon:)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Bij ons is naakt heel normaal. Ik ben nu naakt en zo komen 2 van m’n beste vrienden hier die gaan nu inmiddels bij ons zonder moeite naakt dan gaan we hier thuis zwemmen en de jacuzzi in en een balletje trappen. Als ik op vakantie ben zie ik jongens en mannen en vrouwen en meisjes van alle leeftijden naakt. Ik ben een jongen van 12 jaar


Ik niet, ook niet zelfde geslacht. Ik zou het niet erg vinden maar ook niet normaal? Ik weet het niet echt… Maar als we bijv. moeten omkleden en er is op 1 of andere manier maar 1 ruimte ofzo dan zou ik het niet erg vinden als diegene mij dan ziet. Ik zou dan denk ik vragen of ik moet wegkijken of niet, want met je hoofd omgedraaid omkleden is wat lastiger maar ik zou het wel doen als de ander dat fijner vindt. Voor mij is naakt dus niet echt raar denk ik, ookal heb ik nog nooit iemand anders naakt gezien😅. Maar ja dat dus.

Liefs -Ikweetgeennaam321


@Hurseboy , nee. Bij het douchen met sport begrijp ik het nog enigzins, ben van mening dat er aparte hokjes moeten zijn, (maar dat is weer te duur) maar gwn afspreken en elkaar naakt zien, nee nooit gedaan. Overigens vind ik dat persoonlijk heel vies en ongepast. Zal het ook niet willen doen. 


Hey, los van of ik het normaal zou vinden heb ik er iig geen behoefte aan. Niet dat ik nou zo preuts ben maar ik vind een zwembroek of bikini bij mijn besties wel de ondergrens ☺️  het is ook nergens voor nodig om meer uit te doen en ik zou het iig nooit vragen of er op aan sturen. Aan sommige stranden (ook rivier stranden) is zonder bovenstukje nog wel prima. Maar dan op eigen initiatief en niet omdat ik dat zou willen. En thuis eig weer niet. Ikzelf zou in het bijzijn van vriend(inn)en dus niet verder gaan dan de zwembroek dan laat je al genoeg van jezelf zien vind ik. De 'rest' is voor mezelf 😉 en mn vriendin gaat ook niet verder dan bikini en dat is helemaal fijn ! Lang verhaal kort: nee ik zie nooit besties/vrienden naakt :) 

Liefs Tover xxx


Hoi @Hurseboy ,

 

ik ben een jongen van 16 en ik heb niet echt veel meisjesvrienden. Meeste zijn dan vriendin van een vriend ofzo, maar ik heb er geen moeite mee als ze mij bloot zouden zien.

Ik ga sws naar het naaktstrand en thuis liggen mijn broers en ik (behalve mijn oudste broer dan) vaak lekker bloot te zonnen in de tuin (zoals de afgelopen week) 😎

De vriendin van mijn (oudste) broer ziet mij dan ook wel bloot, ook al is ze zelf nooit bloot in de zon. Iig niet als ik erbij ben.

Ik ga niet expres bloot als er meisjes op visite komen. Als niemand er een probleem mee heeft en sommige van mijn vrienden zijn ook bloot dan heb ik er geen moeite mee.

Soms komt een buurmeisje (beetje van mijn leeftijd) wel eens achterom de tuin in en ze weet dan dat mijn broers en ik wel eens bloot zonnen en ze heeft er geen moeite mee. 

Ze is wel eens een keertje met Mats (nepnaam van mijn oudere broer) en mij (mees ook een nepnaam) naar het naaktstrand geweest en ze heeft me ook wel eens ingesmeerd en ik haar.

Elkaars rug….dat je het weet 🙃

Op zich hoef ik ook niet bang te zijn dat ik een stijve van een meisje krijg, want ik val op jongens en ik kan ook zeggen dat ik daar ook niet gelijk een stijve van krijg. Ik bedoel 'we gaan zonnen en niet seksen'.

Natuurlijk heb ik ook wel eens een spontane stijve (tsja puberteit), maar dan ga ik wel even op mijn buik liggen of binnen even iets te drinken halen…..iets kouds ofzo 😂

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ik kan het mis hebben met de persoon, maar heb jij wel eens geschreven dat je misbruikt bent geweest! Dan zou ik graag hier met je in contact willen komen.

Groet Rick


Hoi @Rick123 ,

 

…. heb jij wel eens geschreven dat je misbruikt bent geweest! Dan zou ik graag hier met je in contact willen komen.

Groet Rick

klopt, maar ik kan alleen maar via een topic reageren….

en dat misbruik was ook (voor een deel)  de reden dat ik net een week of  3 niet op het forum was en sinds 2 dagen pas weer terug ben. Het gebeurde in de 1e, 2e en 3e klas en na de vakantie ga ik naar de 6e. Het is dus ongeveer 2 jaar geleden en er zijn soort van nieuw ontwikkelingen. Ik ben van plan om een eigen topic te maken of in de vorm van een brief die je nooit zal versturen (dat is een topic) of zoiets. Weet ik nog niet precies en ik weet ook niet hoe snel ik dat voor elkaar krijg.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Zien jullie wel is vrienden van andere geslacht naakt zo ja ben je zelf een jongen of meisje, hoe ging het, en wat vondt je er van?

Neh.

Liefs @NoahLovesYou 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer dat weet ik dat het alleen maar via hier kan. Maar ik wil je vragen hoe je er nu mee omgaat omdat je ook seksueel actief bent net zoals ik. En ja ik ben in het verleden ook misbruikt geweest 


Misschien handig dat @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer of @Rick123 een topic hierover maakt? Ik wil niet de moderator uithangen hoor, maar het gaat wel offtopic 

Groetjes mij @Anoniemxv 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @Rick123 

Jullie gaan inderdaad offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes

Anna, De Kindertelefoon


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @Rick123 

Jullie gaan inderdaad offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes

Anna, De Kindertelefoon

Ik kan het mis hebben maar volgens mij is dit forum bedoeld om elkaar o.a. te helpen. Moderators geef dan tips i.p.v. ons/mij offtopic te laten gaan. Maar dat is mijn mening 


Hoi @Rick123 

 

Daar is het forum zeker voor bedoeld, dat klopt helemaal.

Maar om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden en er ook voor te zorgen dat zo veel mogelijk gebruikers iets aan de topics en de reacties erop kunnen hebben, vinden we het belangrijk om binnen een topic wel over datzelfde topic te blijven praten. Voor een ander onderwerp kun je dan het beste een nieuw topic aanmaken. Dan is het ook voor andere gebruikers goed zichtbaar én vindbaar. 

 

Groetjes, 

Anna, De Kindertelefoon


Ik zie blote  meisjes dus van het andere geslacht best vaak. Mijn ouders hebben een naturisten vriendenkring . Met enkele meisjes heb ik seks om de seks. I am a lucky boy 😝💪..ze willen een grote piemel 20.5 cm wel effe erin om te voelen.

 


Gemer 16 Heb jij echt een piemel 20.5 cm Of  zag jij ander mannen met een piemel van 20.5cm Groetjes


Reageer