Skip to main content
Vraag

Naakt bij oppas

  • 21 July 2024
  • 9 reacties
  • 1053 Bekeken

Is het normaal als je oppas je naakt ziet? Ik ben vroeger best vaak naakt geweest bij mijn oppas maar ik ben benieuwd wat jullie zien als oke en in welke situaties het oke is om naakt te zijn bij je oppas. Graag ook leeftijd als het relevant is bij je antwoord :)

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Dus... Ik vind het oké als je oppas een familielid is en je echt heel jong bent (baby -3 jaar oud of zo) zodat ze je kunnen verzorgen: luier vervangen bijvoorbeeld.

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +17

Als je nog jong bent is het oke. Als je wat ouder word niet meer. Ik ben nooit naakt geweest voor mijn oppas. En vroeger was ik bij mijn oma

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +3

Heyy

Ik denk tot 3-4 jaar kan het wel 

@Anymoymous 

Reputatie 7
Badge +5

Dat zal bij elk gezin anders zijn. Bij ons thuis is naakt heel normaal en dat is altijd zo geweest. Nu hebben we alleen een oppas als m’n ouders en broer voor meerdere dagen weg zijn. Zij heeft mij en m’n broertje ook altijd verzorgd met luiers verschonen en in bad/douche voor we naar bed gingen. Sinds broertje en ik ‘‘s nachts geen luier meer dragen heeft ze ons ook gewoon naakt in bed gelegd. Ze vind onze naakte lichamen mooi en schattig en ja met wassen heeft ze onze piemels en billen aangeraakt maar nooit met seksuele bedoelingen 

Badge

@justGhast @Anoniemxv @Anymoymous 

Toen ik 10 was had ik een oppas en volgens hem was het gewoon normaal en hij hielp mij ook altijd met in bad gaan enzo dus hij zag mij wel naakt. Ook met naar bed gaan tijdens het omkleden of bijvoorbeeld toen we gingen zwemmen zag hij mij ook naakt tijdens het omkleden. Is dit dan raar?

Reputatie 7
Badge +4

​​​​​​@yolace77

Als je 10 bent en je bent naakt bij je oppas, dan is dat niet "normaal", maar kijk, als jij hulp nodig hebt met bijv. omkleden, dan is dat goed, maar anders niet.

Liefs, justGhast 

Badge

@justGhast 

Het is niet perse dat ik hulp nodig had ofzo het is gewoon dat er iemand bij was als er iets mis ging ofzo denk ik

Reputatie 7
Badge +17

10 vind ik wel een beetje te oud. Tenzij je het nog niet zelf kon natuurlijk 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Badge

@Anoniemxv Het is niet perse dat ik hulp nodig had ofzo het is gewoon dat er iemand bij was als er iets mis ging ofzo denk ik. Hij stond er gewoon en keek

Reageer