Skip to main content
Vraag

Naakt bij de dokter

• July 23, 2022
  • 10 reacties
  • 5935 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik had laatst een bult in mijn lies en toen moest ik naar het ziekenhuis. Toen ik daar in het ziekenhuisbed lag moest ik mijn broek en onderbroek uit doen en ging een vrouwelijke dokter van niet ouder dan 25 aan mijn lies, piemel en ballen voelen. Ik werd hier best opgewonden van... 

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met naakt zijn bij de dokter en hoe jullie dat vonden. Ook als er gekke dingen gebeurden (wel waargebeurd aub) hoor ik het graag :)

Groetjes!

10 reacties

• July 23, 2022

Heb ooit meegemaakt dat k een huidaandoening had ook bij mijn lies. De dermatoloog vroeg mij om mij volledig uit te kleden omdat ik misschien andere plekjes had op mijn lichaam waar ik niks van wist. Ik moest naakt staan voor de dokter (dermatoloog) en ze voelde aan alle plekken in me lichaam. Ze pakte mijn borsten vast en voelde rond mijn tepels. Maar vooral het plekje onderin ging ze goed aankijken en wrijven waar ik erg opgewonden van werd dat ik zelfs nat werd en ze bleef maar door voelen.. het voelde wel lekker 

• August 19, 2022

Zaten ze aan je tepels? Bij mij alleen maar me balletjes en piemel

• August 20, 2022

Ja 1x per jaar willen m’n ouders dat wij (broer en broertje) helemaal gecontroleerd worden. We liggen dan ook helemaal naakt op dat bedje broer, broertje en ik wel eens een halve stijve gehad maar nooit iets gebeurd nee

• August 20, 2022

Ik moest ooit naar de dokter omdat ik een bobbeltje op m’n bal voelde wat geluk niks bijzonders is maar de dokter kwam dus aan m’n ballen en ik kreeg ook geen stijve 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 18, 2025

@Aubien je zegt dat dat ook bij jou en je broertje gaat kan je uitleggen hoe dat dan precies gaat in detail en hoe oud je broertje is en hoe oud jij bent 

Forum|alt.badge.img+1

Ik was keer ongelukkig gevallen op me ballen daar door moesten ze voelen of alles nog goed zit dus zaten ze echt er aan te voelen er was iets niet goed dus moesten ze dat terug zetten ik kreeg een stijve van alles en die vrouw zij we laten je wel ff alleen het beste wat je kan doen om je eractie te stoppen is masturberen dus dat deed ik toen ze terug kwam gaf ze me een knip oog en ging ze het ding oplossen na tijdje werd ik weer stijf vroeg ze of ik het weer wou doen zij ik nee hoeft niet ben best moe ik wou best wel dat zij het ging doen maar ja jammer genoeg niet 

• January 19, 2025

@Lekkere jonge wilt 69  dat is bullshit, een dokter gaat nooit zeggen dat jij je effe moet gaan aftrekken en dan nog eens knipogen. Dat is helemaal tegen zijn/haar opleiding en deontologie en kan hiervoor bestraft worden door de orde van artsen.

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2 (Ga respectvol met elkaar om)

Forum|alt.badge.img+1

@Lekkere jonge wilt 69  dat is bullshit, een dokter gaat nooit zeggen dat jij je effe moet gaan aftrekken en dan nog eens knipogen. Dat is helemaal tegen zijn/haar opleiding en deontologie en kan hiervoor bestraft worden door de orde van artsen.

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2 (Ga respectvol met elkaar om)

Ik denk dat je het verkeerd heb gelezen ik werd stijf en de dokter liet me alleen zodat ik het kan stoppen want het is best akward een stijve en ze zij dat het beste is om me zelf aftrekken zodat ik het later ook niet zou krijgen dus heb ik dat gedaan en gingen ze weer door met me ballen ik werd weer hard en ze vroeg of ik me zelf weer wou aftrekken maar ik was moe dus wou het niet 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 28, 2025

@Lekkere jonge wilt 69 hier geloofd nou echt niemand iets van… ten eerste is dit al erg ongeloof baar en ten tweede kan de dokter hier zijn/haar baan kwijt door raken… hou je fascinaties maar voor je :D

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 29, 2025

Blijkbaar leren artsen en verpleegkundigen tijdens hun opleiding hoe je een ongewenste  erectie met een tik met de nagel van je duim kunt laten weggaan.  Mijn moeder is huisarts en zij zegt dat het niet vaak voorkomt dat een patiënt een erectie krijgt, ook niet puberjongens: ze zijn altijd heel nerveus als iemand aan hun kruis zit en dat zorgt voor kleine piemeltjes.