Vraag

Naakt bij de dokter

  • 23 July 2022
  • 4 reacties
  • 2605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik had laatst een bult in mijn lies en toen moest ik naar het ziekenhuis. Toen ik daar in het ziekenhuisbed lag moest ik mijn broek en onderbroek uit doen en ging een vrouwelijke dokter van niet ouder dan 25 aan mijn lies, piemel en ballen voelen. Ik werd hier best opgewonden van... 

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met naakt zijn bij de dokter en hoe jullie dat vonden. Ook als er gekke dingen gebeurden (wel waargebeurd aub) hoor ik het graag :)

Groetjes!


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Heb ooit meegemaakt dat k een huidaandoening had ook bij mijn lies. De dermatoloog vroeg mij om mij volledig uit te kleden omdat ik misschien andere plekjes had op mijn lichaam waar ik niks van wist. Ik moest naakt staan voor de dokter (dermatoloog) en ze voelde aan alle plekken in me lichaam. Ze pakte mijn borsten vast en voelde rond mijn tepels. Maar vooral het plekje onderin ging ze goed aankijken en wrijven waar ik erg opgewonden van werd dat ik zelfs nat werd en ze bleef maar door voelen.. het voelde wel lekker 

Badge

Zaten ze aan je tepels? Bij mij alleen maar me balletjes en piemel

Reputatie 7
Badge +5

Ja 1x per jaar willen m’n ouders dat wij (broer en broertje) helemaal gecontroleerd worden. We liggen dan ook helemaal naakt op dat bedje broer, broertje en ik wel eens een halve stijve gehad maar nooit iets gebeurd nee

Reputatie 5
Badge +4

Ik moest ooit naar de dokter omdat ik een bobbeltje op m’n bal voelde wat geluk niks bijzonders is maar de dokter kwam dus aan m’n ballen en ik kreeg ook geen stijve 

Reageer