Skip to main content
Vraag

naakstrand

• 26 februari 2025
  • 5 reacties
  • 442 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben … een jongen van 14 jaar,

het lijkt mij super leuk en geil om naar een baakstrand te gaan. Maar ik schaam me er voor en heb een paar vragen.

1. Is het raar als ik als 14 jarige naar een naaktstrand ga
  2. Wat als mijn ouders er achter komen
  3. Wat als ik een stijve krijg
  4. Wat als ik iemand die ik ken tegenkom
  5. Moet ik dan alleen gaan of met iemand anders
  6. Als ik meg iemand anders ga hoe vraag ik dat

dit waren mijn vragen erover ik hoop dat iemand het kan beantwoorden ( het liefst meerdere mensen )

groetjes …

5 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 26 februari 2025

Zelf heb ik hier net echt ervaring mee, maar ik kan wel tips geven 

Anoniemer14 schreef:
  1. Is het raar als ik als 14 jarige naar een naaktstrand ga? Dit weet ik helaas niet, sorry 
  2. Wat als mijn ouders er achter komen? Heb ik ook niet echt een tip voor
  3. Wat als ik een stijve krijg? Gewoon op je buik gaan liggen dan
  4. Wat als ik iemand die ik ken tegenkom? Als je het echt heel beschamend vind, vermijd je die persoon. Kijk naar een andere richting, blijf op afstand 
  5. Moet ik dan alleen gaan of met iemand anders? Wat je zelf wilt. Ik heb wel gehoord dat je moet uitkijken voor rare mensen die rare dingen gaan vragen. Dan zal ik gewoon in de buurt van een gezinnetje gaan liggen
  6. Als ik meg iemand anders ga hoe vraag ik dat? Weet ik niet sorry 
  7. Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 26 februari 2025

Dankje lupus

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 28 februari 2025

ik zou het niet doen omdat het illegaal is om als 14 jarige naar een naaktstrand te gaan. 

groeten de GOAT

Ander
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 28 februari 2025

@niet bekent dat is helemaal nie illegaal, waar haal je dat vandaan

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 28 februari 2025
  1. Is het raar als ik als 14 jarige naar een naaktstrand ga?  Nee, er zijn er zat die dat doen.
  2. Wat als mijn ouders er achter komen?  Dan zeg je gewoon dat je dat leuk vindt, je doet er helemaal niets mis mee.
  3. Wat als ik een stijve krijg?  Die gaat wel vanzelf weg.  Zeker niet mee lopen showen.
  4. Wat als ik iemand die ik ken tegenkom?  Vriendelijk groeten.  Als je die persoon tegenkomt, is het iemand die zelf ook van naaktrecreatie houdt en die het waarschijnlijk alleen maar fijn vindt dat jij dat ook leuk vindt.  
  5. Moet ik dan alleen gaan of met iemand anders?  Toch gezelliger met vrienden.  In je eentje op het strand is wat stom.
  6. Als ik meg iemand anders ga hoe vraag ik dat?  Iets zoals: ‘zin om mee te gaan naar het naaktstrand?’ lijkt me gepast.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen