Na zelfbevreding ineens niet geil(?)(!)

  • 20 April 2020
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy ik ben een jongen van 14 en ben hetero. 
 

Kort gesprek:

 

Als ik klaar ben met aftrekken, denk ik altijd: WHUT THE HELL. Dat ik dan heel vies ben ofzo. Ik denk dat het met een soort hormoon in je zit ofzo dat je ineens na het klaarmaken niet meer geil ben.

 

1. HERKENNEN JULLIE DIT?! DAT JE INEENS NIET MEER GEIL BENT?!?!
 

Ik vraag me dan af heb ik dit ook als ik later seks ga hebben? Het lijkt me namelijk echt fk geil om echt 1uur seks te hebben met meerdere keren klaarkomen. 
 

2. HEBBEN JULLIE AL SEKS GEHAD?!BEN JE EEN JONGEN/MEISJE/ANDERS,

 

3. MET WIE DEED JE HET (sociale band en jongen/meisje/anders)  

 

  1. HOELANG DEDEN JULLIE HET (hoelang hielden jullie het vol?!?) (incl eventueel voorspel)

Om klaar te komen doe ik ongeveer 2 minuten. 
 

  1. HOELANG DOE JULLIE EROVER OM KLAAR TE KOMEN/squirten (als je het kan).?!?

LAAT HET WETEN!!!!!

 

Joe


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Heyyy ik ben een meisje en ik ben ook 14. Ik heb ff wat antwoorden op je vragen gegeven.

 

1. HERKENNEN JULLIE DIT?! DAT JE INEENS NIET MEER GEIL BENT?!?!

ja dit heb ik ook. Het is heel gek want nadat k klaarkom dan voel ik me echt super vies maar ook schuldig ofzo maar ik zou niet weten naar wie. Ik heb dan echt het gevoel alsof ik een mislukkeling ben of zo.
 


 

2. HEBBEN JULLIE AL SEKS GEHAD?!BEN JE EEN JONGEN/MEISJE/ANDERS,

ik ben een meieje maar heb nog geen seks gehad 

 

  1. HOELANG DOE JULLIE EROVER OM KLAAR TE KOMEN/squirten (als je het kan).?!

Ehm ik stel het eigk altijd zo lang mogelijk uit omdat ik lang een fijn gevoel wil. Op mijn snelst denk ik ook iets rond 2 min maar ik kan ook 1 uur bezig zijn en dan pas klaarkomen

xoxox

Reputatie 1
Badge +1

Heyyy ik ben een meisje en ik ben ook 14. Ik heb ff wat antwoorden op je vragen gegeven.

xoxox

 

Ooh fijn dat jjj dit ook herkent! Ben ik dus niet de enige..

 

onnodige quote verwijderd

Heyy

Heb ik nu en dan ook hoor. Zo dan trek ik af en daarna heb ik zoiets van waarom doe ik dit , dit is eigenlijk extreem vies. Heb ik niet altijd hoor. Zo nu en dan eens. Weet eigenlijk  niet waarom.

Groetjes

Kaas 123

Reageer