Na masturberen ongezonde dingen doen

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik ben een meisje van 11 jaar. Ik masturbeer al. Altijd nadat het gebeurd is ga ik ongezonde dingen doen. Ik haat mezelf altijd steeds meer nadat het gebeurd. Ik ga daarna vaak sop eten. Ik heb al een keer met een schaar krassen op m’n arm gemaakt. Die zijn nu littekens. Ik wil weg van deze wereld. Ik heb van heel veel last. Dit zijn de dingen waar ik last van heb : Angst op autisme,Depressie,Social Anxiety,Masturberen. Ik wil vaak weg. Ik heb het gevoel alsof niemand van me houd. Ik heb het gevoel dat mensen achter me rug mn naam zeggen en dingen over me roddelen. Ik ben misschien wel dik. Maar ik word door die mensen steeds meer onzeker en ook door masturberen. Die negatieve gedachtes komen op nadat masturberen is gebeurd. Ik denk dat : “Ik  bent te jong” “Ik bent slecht” “Waarom doe ik dit?” “Waarom ben ik nog steeds op de wereld?” “Ik dacht dat ze zeiden dat ik dood moest gaan” IK WIL NIET MEER. 

Fijne dag nog :)


4 reacties

Badge

het ten eerste laat je niet afpersen door al die nare  reacties, je hebt zeker een perfect lichaam.

en nog iets vingeren op je 11de is echt niet erg, het is zelfs gezond voor je lichaam. Maar  dat eten van sop en het krassen van je eigen kan je beter met iemand over praten, bv een expert, hij zal je miss zeker kunnen helpen.

Als je nog een vraag hebt of iets dat je wilt weten van mij, vraag gerust.

groetjes

ik heb geen perfect lichaam zeker niet als ik 11 ben en al 66,8 weeg 

onnodige quotes verwijderd

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes, Bente van De Kindertelefoon 

Badge

Het is op dit moment niet zo erg als je zo veel weegt, je kan hier later nog wel wat aan doen. Nu moet je je gwn concentreren waar je je goed bij voelt. Je kan eventueel gaan sporten mocht je dit nog niet doen en er wel zin in hebben. Maar over dat masturberen, dat is helemaal normaal, ik deed het zelf al van mijn 10 jaar dus. Je moet gwn doen waar je je goed bij voelt, is dat masturberen dan doe je dat.

Groetjes

Reageer