Skip to main content

Hey ik heb een vraag en ben best wel gestrest

Dus ik en mijn vriendin (Allebei nog wel jong 15 jaar) hadden seks we hadden een condoom gebruikt maar die was geknapt niet snel daarna heb ik bij de winkel een morning afterpil voor haar gekocht de beste die etos kon aanraden ze heeft het ingenomen en daarna had ze wel even last van de bijwerking 

De seks was 28 Januari en het is nu 2 Maart en ze is nog niet ongesteld geweest kan iemand mij vertellen wanneer ze weer ongesteld word en heeft iemand hulp wat ik zou kunnen doen als ze wel zwanger is want als onze ouders het weten hebben we wel problemen ik weet ook niet precies rond welke periode ze ongesteld word volgensmij ergens midden in de maand ergens

Alvast bedankt!

Hallo Diego :)

Je hoeft je niet persè zorgen te maken dat ze zwanger is. Ze kan ook een onregelmatige menstruatie hebben en als je echt denkt dat ze zwanger is dan kun je een zwangerschapstest kopen en gebruiken en dan zie je vanzelf of je vriendin zwanger is.

-Dr8gon99

Hallo Diego :)

Je hoeft je niet persè zorgen te maken dat ze zwanger is. Ze kan ook een onregelmatige menstruatie hebben en als je echt denkt dat ze zwanger is dan kun je een zwangerschapstest kopen en gebruiken en dan zie je vanzelf of je vriendin zwanger is.

-Dr8gon99

Ah dankjewel maar wanneer zou ze dan ongeveer ongesteld worden denk je? Ze heeft nog geen symptonen gehad dat ze zwanger is bijv braken of eetbuien enz. 

Ik weet niet hoe lang ze al ongesteld is, maar zeker in het eerste jaar (en iets daarna) kan de menstruatie vrij onregelmatig verlopen. Soms gewoon een maand niet. Als ze een paar dagen voor jullie seks ergens ongesteld was, en ze heeft die morning after pil geslikt kan het zijn dat ze binnenkort ergens gewoon weer ongesteld wordt. Lijkt me haast wel als ze die pil goed heeft ingeslikt. 
Als ze over een maand nog niet ongesteld is geweest kun je misschien een test kopen en kijken wat die zegt.

succes en houd ons op de hoogte! 

Xx

Het is een beetje vroeg om nu al symptomen te vertonen van een zwangerschap, dus let daar maar eventjes op.
Je zult zo eerder een false-positive krijgen dan iets anders.
Wij zullen dan ook niet weten wanneer zijn ongesteld zou kunnen worden, maar zij kan dat wel uitwerken gok ik.
Je kunt nu eigenlijk slechts wachten en eventueel een zwangerschapstest doen wanneer die zouden kunnen werken, mits zij in de tussentijd niet ongesteld wordt.

Reageer