Skip to main content
Vraag

mooie borsten vragenlijst

Forum|alt.badge.img

Hee meiden! 
ik ben 17 jaar, 188cm lang en hetero. Ik vind borsten heel interessant, met name borsten die best groot en stevig zijn.  Ik vind het alleen soms nog lastig wat ik er mee moet. Ik ben benieuwd wat jullie van jullie eigen borsten vinden. Vandaar deze vragenlijst!

1. Hoe oud ben je?
  2. wat is je cupmaat?
  3. vind je dat je mooie borsten hebt?
  4. beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven)
  5. steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat?
  6. Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken?
  7. Wat doe je zelf graag met je borsten?
  8. wat voor bh draag je graag?
  9. Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen?
  10. wat vond je van de vragenlijst?
  11. heb je nog een vraag aan mij??

14 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 30 maart 2025
Ikbenanoniem29 schreef:

Hee meiden! 
ik ben 17 jaar, 188cm lang en hetero. Ik vind borsten heel interessant, met name borsten die best groot en stevig zijn.  Ik vind het alleen soms nog lastig wat ik er mee moet. Ik ben benieuwd wat jullie van jullie eigen borsten vinden. Vandaar deze vragenlijst!

1. Hoe oud ben je?    14
  2. wat is je cupmaat?   D
  3. vind je dat je mooie borsten hebt? Ja cv 
  4. beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven) : stevig,recht naar voren ,Niet heel ver uitelkaar , groot
  5. steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat? Tussen de twee 
  6. Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken? Wel leuk 
  7. Wat doe je zelf graag met je borsten? Kwee nie 
  8. wat voor bh draag je graag?  Uhm een soort lingerie bh 
  9. Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen? Kwee nie 
  10. wat vond je van de vragenlijst? Goed 
  11. heb je nog een vraag aan mij?? Ben je een jongen zo ja wat is je type kwas borsten 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 30 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

ā€‹@Anoniempje1  Hee ja ik ben zeker een jongen! Mijn type qua borsten is lekker stevig, rond en tepels waar je goed aan kan zuigen :)) liefst een cup d bijvoorbeeld. Is je vraag zo beantwoord?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 30 maart 2025
Ikbenanoniem29 schreef:

Hee meiden! 

1. Hoe oud ben je? 17
  2. wat is je cupmaat? D šŸ’
  3. vind je dat je mooie borsten hebt? Ik heb echt super mooie borsten 
  4. beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven) ik heb mooie stevig ronde  niet hangend borsten  echt super mooie 
  5. steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat? Ze steken uit je kan er lekker aan zuigen was favoriete van mijn ex mijn tepels ze zijn best wel groot 
  6. Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken? Ze doen maar als maar niet ongevraagd er aan gaan zitten of dat zo naar je kijken als je  leuk jurkje aan hebt dat ze je borsten er uit kijken 
  7. Wat doe je zelf graag met je borsten? Lekker kneden 
  8. wat voor bh draag je graag? Van sex stetjes van Victoria secret šŸ‘™
  9. Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen? Er aan zuigen likken kneden maar niet  knijpen  
  10. wat vond je van de vragenlijst? Leuk 
  11. heb je nog een vraag aan mij?? Wat is type misschien nog vragen voor mij 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 30 maart 2025

Hoi 

1. 14

2. A70 

3. Meestal vind ik ze mooi maar op sommige momenten niet.

4. Ronde niet hangende borsten met kleine tepels.

5. Ze steken een beetje uit maar niet heel erg.

6. Dat vind ik noet zo erg.

7. Kneden 

8. Eentje van de H&M.

9. X

10. Leuk

11. Wat voor bh draag je? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 30 maart 2025

ā€‹@Sannelief jij klinkt wel alsof je echt mijn type bent :)

Ik zou aan zulke tepels wel goed kunnen zuigen denk ik. Mag ik vragen welke kleur haar je hebt? En welke kleur ogen? En wat is jouw type eigenlijk?

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 30 maart 2025
Ikbenanoniem29 schreef:

Hee meiden! 

1. Hoe oud ben je? 17
  2. wat is je cupmaat? 30DD
  3. vind je dat je mooie borsten hebt? nee, middelmatig at best
  4. beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven) best stijf naarvoren, niet zo ver uit elkaar, te groot naar mijn mening en de tepelhoven zijn ook best groot
  5. steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat? ze steken naar voren
  6. Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken? meh, ze doen maar. Ben toch niet aangetrokken tot jongens
  7. Wat doe je zelf graag met je borsten? Ik vind het fijn om mijn nagels erin te zitten tot het lichtelijk pijn doet en in mijn tepels knijpen (Heb een pijn kink)
  8. wat voor bh draag je graag? draag er meestal geen, Korsetten zijn veel beter
  9. Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen? niks, zo mogen er niet aanzitten

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 66 reacties
  • 31 maart 2025

Hoe oud ben je? 15

wat is je cupmaat? 75C

vind je dat je mooie borsten hebt? ja

beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven) gewoon recht naar voren en niet ver uit elkaar

steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat? tussenin

Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken? val op meiden dus doet me weinig

Wat doe je zelf graag met je borsten? beetje masseren

wat voor bh draag je graag? push up van de hunkemƶller

Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen? niets

wat vond je van de vragenlijst? prima

heb je nog een vraag aan mij??

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 31 maart 2025

1:17

2: E

3:ja

4:zeer groot mooi naar voren

5:ver uit

6:heel leuk

7op bureau leggen en mee op en neergaan

8:driehoekige van lingerie winkel

9: zuigen

10: goed

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 31 maart 2025

Puck:

1. Hoe oud ben je? 15
  2. wat is je cupmaat? B
  3. vind je dat je mooie borsten hebt? Ja hoor ik ben tevreden!
  4. beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven) tussen hangen en staan in, ze zijn stevig genoeg maar toch lekker zacht.  Normaal ver uit elkaar mijn tepels zijn okĆ© 
  5. steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat? Medium
  6. Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken? Ze doen maar (niet te lang)
  7. Wat doe je zelf graag met je borsten? Er aan zitten, kneden en ze tegen elkaar drukken en met mā€™n tong over mā€™n tepels.
  8. wat voor bh draag je graag? Gewone, meestal zwart
  9. Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen? Me tongzoenen, borsten voelen en dan zo onzeker zijn en dat ik dan zeg: het mag wel hoorā€¦ 
  10. wat vond je van de vragenlijst? Leuk!
  11. heb je nog een vraag aan mij? Ja welke kleur 1) hoofhaar, 2) wenkbrauwhaar, 3) schaamhaar heb je

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 31 maart 2025
Ikbenanoniem29 schreef:

ā€‹@Sannelief jij klinkt wel alsof je echt mijn type bent :)šŸ„°

Ik zou aan zulke tepels wel goed kunnen zuigen denk ik. Dat denk ook ze zijn 2cm dik en 5cm lang šŸ’

Mag ik vragen welke kleur haar je hebt? En welke kleur ogen? Ik heb mooi lang blond beetje bruin haar en   blauwe ogen 

En wat is jouw type eigenlijk? Sportief en lief en zorgzaam en knap haar keur maakt niet uit als maar een klik is 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

ā€‹@Sannelief dat klinkt wel echt goed, jouw borsten zouden goed in de smaak vallen :). Je tepels zijn wel echt mooi! IEn je type klopt wel, als er maar een klik is dan is het goed toch!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

ā€‹@Puckmeisje mijn hoofdhaar is bijna zwart, mijn wenkbrouwen ook en mn schaamhaar is bruin. En bij jou?

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 1 april 2025

Bij mij hoofdhaar kastanjekleurig en mijn wenkbrauwen hetzelfde en mijn schaamhaar ook

En bedankt voor je antwoorden šŸ’™

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 143 reacties
  • 2 april 2025
Ikbenanoniem29 schreef:

1. Hoe oud ben je?  16 
  2. wat is je cupmaat? D 
  3. vind je dat je mooie borsten hebt? Nee 
  4. beschrijf hoe je borsten eruit zien( hangend, recht naar voren, ver uit elkaar of niet, grote of kleine tepelhoven) ze hangen omdat ze te groot zijn en ze staan een beetje uit elkaar en ik heb grote tepels 
  5. steken je tepels ver uit of zijn ze juist erg plat? Rond  en groot 
  6. Wat vind je van jongens die naar je borsten kijken? Gebeurd niet 
  7. Wat doe je zelf graag met je borsten? Aan voelen 
  8. wat voor bh draag je graag? Sport 
  9. Wat vind je fijn dat jongens met je borsten doen? Zie 6 
  10. wat vond je van de vragenlijst? Leuk 
  11. heb je nog een vraag aan mij??

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen