Vraag

mogelijk zwanger?

  • 27 April 2020
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 15 jaar en ik denk dat ik zwanger ben ofz

ik heb nog niet echt sex gehad maar hij is wel daar met zijn lul dichtbij geweest. Het klinkt allemaal heel raar maar op internet staat dat er dan een kans is. 
 

Gister kreeg ik op eens een kleine “bloeding”. Ik dacht dat ik ongesteld was, maar die bloeding heeft ook niet lang geduurd echt een paar uur. Op internet staat dat het dus een innestelings bloeding kan zijn.  Maar op internet staat zo veel. Dus wat kan het nog meer zijn?
 


5 reacties

“zijn lul dichtbij geweest”
Dat klinkt nogal vaag, dus misschien kun je wat meer informatie geven?

Zoals jij al zegt kan het een aantal dingen zijn.
Je kunt natuurlijk ook een zwangerschapstest nemen, als jij zeker wilt weten of je wel of niet zwanger bent.
Dan moet je natuurlijk na de juiste periode de test nemen.
Is het eventueel nog tijd voor de morning-afterpil? 

Zoals @MensPersoon al zei het is inderdaad een beetje vaag . En je kan altijd een zwangerschapstest doen. En ja is er voorvocht of sperma bij je vagina geweest of in ?

Ja voorvocht bij maar er niet in

@Anoniempjexotb Dus het is niet on de vagina geweest.  Dan zou het in theorie ook niet kunnen maar als je het zeker wilt weten kun je beter een zwangerschapstest  doen.

Als het op de vagina was en er niet ingeladen bijvoorbeeld  dan kan het niet. (In de theorie)

Hopelijk helpt dit. En anders kan je misschien naar de site van jouw GGD gaan en anoniem chatten. Die hebben mensen die het denk ik wel weten. Groetjes...

Badge

Hoi. Het is inderdaad best vaag.

Je zou zo'n test kunnen overwegen of bellen/chatten met een getrainde vrijwilliger van de kindertelefoon door rechts bovenin te klikken op 1 van de 2 opties. Je zou ook andere reacties kunnen afwachten of naar je huisarts kunnen gaan en kijken wat die te zeggen heeft? 

 

Vriendelijke groet. 

Reageer