Vraag

mogelijk hiv, graag snel antwoord

  • 31 March 2021
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste allemaal,

Tijdens een logeerpartij met een maat van me waren we beiden een beetje dronken en waren we wel benieuwd naar seks. We wreven toen een beetje met onze piemels over elkaars anus heen. We zijn hier bijna meteen mee gestopt omdat we hier van walgden en we dat eigenlijk niet wilden. We zijn niet in elkaar geweest maar hebben ook geen condoom gebruikt. Wel is er dacht ik voorvocht geweest. Ik heb in de week daarna erge hoofdpijn ervaren en dit is een van de symptomen van een HIV infectie. Ik weet dat het super onwaarschijnlijk is omdat het hele gebeuren miss 10 minuten heeft geduurd maar toch. Ik heb het mijn moeder verteld en die zij dat je daar geen hiv van kon krijgen. Misschien heb ik de hoofdpijn wel ervaren omdat ik zo bang was dat ik er iets van kon krijgen. 
 

ik zou graag een reactie ontvangen.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

De hoofdpijn kan ook komen door stress, heb je iets waar je heel erg druk mee bent? Of de hele dag aan HIV denken kan ook.

Hallo Anoniem1859 :)

Je kunt een HIV test doen.

-TheMightySlayer <3

@Anoniemwastaken2 

dat klopt, ik dacht de hele dag een week aan een stuk dat er een kans was dat ik hiv had en dit maakte me helemaal gek. Daar krijg je denk ik wel hoofdpijn van haha...

Reageer