Vraag

Moeder zwanger gemaakt?

  • 11 May 2021
  • 5 reacties
  • 1591 Bekeken

Badge

Hallo iedereen,

Als ik mezelf aftrek dan doe ik het sperma vaak in een zakdoekje en dat gooi ik dan in mijn prullenbak, alleen mijn moeder haalt dat soms op een leegt het, nou weet ik niet of ze er aan zit alleen stel dat ze dat wel doet kan ze dan zwanger raken?

Zo ja, wat kan ik nu doen.

Mvg Mezelf!


5 reacties

Nee hoor. In principe is dat risico heel klein. bovendien, als je een prullenbak leegt was je meestal daarna je handen. Ik zou, als ik jou was, gewoon door de wc spoelen, dan kan ze het ook niet vinden, want dat risico is wel reëel.

Badge

Bedankt voor je antwoord CAE!
Ik was al een beetje aan het stressen, alleen dat hoeft dus niet. Voortaan doe ik het wel altijd op het toilet dus.

Fijne dag verder!

Bedankt voor je antwoord CAE!
Ik was al een beetje aan het stressen, alleen dat hoeft dus niet. Voortaan doe ik het wel altijd op het toilet dus.

Fijne dag verder!

Hee geen probleem. Happy to help out. Als je nog andere vragen hebt, gooi ze maar hoor! Ik ben nog ff online.

Het is inderdaad zo goed al onmogelijk. Spermacellen overleven niet lang buiten het lichaam dus als het een tijdje in de prullenbak zit, is het zaad echt wel dood. En stel dat er nog een levende zaadcel tussen zit, moet het natuurlijk ook nog in de baarmoeder belanden. Dus zelfs als je moeder een levende zaadcel op haar hand krijgt, hoe komt het vervolgens bij een eicel?

Hoogst onwaarschijnlijk dus. Ik zou me echt geen zorgen om maken.

Reputatie 2
Badge +4

Hey! Als ze het zou oppakken dan is ze niet meteen zwanger hoor. 

Als ze het echt in haar vagina zou gaan stoppen ( wat wel heel raar is) dan zou het misschien wel kunnen. 

Maar zo niet. 

Groetjes Anoniem.

Reageer