Skip to main content

Toen ik vandaag thuis kwam van school wilde ik nadat ik mijn tas weg had gezet even tegen mama zeggen dat ik thuis was maar toen ik de woonkamer binnen liep was mama helemaal naakt en bleef ze naakt.

 

Ik ben naar boven gegaan en om naar mijn kamer te gaan moet ik langs mijn moeders kamer af. Maar de deur stond open en er lag een super grote dildo op mama's bed.

 

Ik dacht er niet veel van en ging tot ongeveer 5 uur naar mijn kamer. Toen ik honger kreeg ging ik naar beneden en stond mijn moeder naakt te koken!

 

(regel weggehaald door de kindertelefoon wegens forum regel, 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

 

En toen ik vroeg of ze kleding aan wilde doen zei ze dat ik maar niet zo op haar moet letten als ze naakt is omdat het onbeleeft en raar is om naar je moeder te kijken.

 

Ik ging dus op de bank zitten en toen ik om wat drinken vroeg zette ze het glas zo voor mn neus neer dat ze haar kut bijna in mijn gezicht duwde.

 

Mijn ouders zijn gescheiden en mama heeft al lang geen vriend meer gehad maar dat je zo je kut tegen  je 14 jarige zoon zijn gezicht wilt duwen vind ik een beetje raar.

 

Ik denk dat ze vaker naakt zal zijn maar ik weet niet hoelang dit door zal gaan. Moet ik me zorgen maken?

 

Nou, zelfs als je er oké mee was dat ze naakt is, is dit niet verantwoordelijk als ouder. Je kunt altijd naar de Kindertelefoon bellen en samen een oplossing zoeken.

Ik wens je veel geluk toe.


Heyy!

uhmm volgens mij mag ze dat zelf weten, maar het is wel een beetje vreemd ja. 


Dat is zo raar dat ik het eig niet geloof…………….. 

mocht het toch misschien eventueel waar zijn dan zou ik haar duidelijk zeggen dat je dat niet leuk vind. Dat ze bloot rondloopt ja duh, maar die andere dingen zijn not-done 

gewoon ff communicatie 

 


Vreemd, maar, ja... veel succes ermee.


Hii,

Dit is idd een beetje een vreemd en ongeloofwaardig topic vind ik, maar in ieder geval..

Voor als dit toch waar is. Het is idd niet goed dat je moeder dit doet. Even bloot ergens naar toe lopen uit bijvoorbeeld de douche ofzo is natuurlijk niet erg, maar de manier waarop je moeder het doet is gewoon raar.. Heb het er nog een keer met haar over en maak haar duidelijk dat je dit niet fijn vindt. Als dat niet werkt zou je het ook met je vader kunnen bespreken en je kan ook altijd een keer met de KT bellen of chatten.

Groetjess!


Je zou een briefje kunnen schrijven naar haar dat je het niet echt zo fijn vind dat ze zomaar naakt rondloopt

ofzo

Hopelijk helpt dit?

@Anymoymous 


Waarom is dit zo raar m’n broertje en ik zijn ook bijna altijd naakt thuis m’n broer en ouders dan weer minder vaak.  Je zou het wel kunnen vragen aan je moeder of ze aangekleed kan zijn als jij thuis bent


Reageer