Moeder heeft condoomverpakking gevonden

  • 12 February 2021
  • 8 reacties
  • 1231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi!

Mijn moeder heeft gisteren dus een opengemaakte condoomverpakking gevonden toen ik niet thuis was. Toen ik thuis kwam kreeg ik ‘het praatje’ over seks enzo… Ik schaam me nu echt kapot en kan haar niet meer aankijken. heeft iemand anders ook al een keer zo iets gehad of heeft iemand tips?

Thanks alvast!


8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Negeren, jij doet jij, niet haar probleem, ze probeert je btw alleen maar te beschermen… dus niet te naar opvallen he... 

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik kan me voorstellen dat het ongemakkelijk is. Besteed er niet te veel aandacht aan. Je moeder wil je inderdaad beschermen. Het is misschien nu hot topic maar ze zal het snel vergeten.

He Normaalmeisje

Ik vermoed dat je 16 bent en je seks mag hebben . Wat heeft je moeder je gezegd ? Waardoor jij je nu schaamt ? Door dat je condooms gebruikt bescherm jij je zelf . En dat is toch heel verstandig .

Groetjes

Had jij toen die condoom gebruikt of kwam die niet van jou?
 

Reputatie 5
Badge +3

Heb ook weleens gehad dat mijn moeder mijn kast wou opruimen en daar lag dus een condoom want wist even niet een andere plek en prc toen wou ze mijn kast opruimen ik maakte er een grapje van en praatte erover heen dat heb ik gedaan 

Badge

altijd een beetje ongemakkelijk, maar ik heb dit ook soortvan meegemaakt. Ik was aan het lopen en toen pakte ik mijn telefoon uit mijn zak en een condoom gleed mee uit mijn zak waardoor hij op straat viel. Ik stond er onmiddellijk op, maar wanneer ik doorliep keek ze naar het geval condoom en toen naar mij. Ze zei gelukkig niks en ze vond het niet erg. Volgensmij zijn ouders al blij dat ze weten dat hun kind weet wat hij/zij moet doen.

Badge

hier op mijn 13e betrapt met een condoom (die ik notabene van haar had gejat). was het condoom vergeten uit mijn broekzak te halen nadat ik deze in de wasmand had gegooid. bij de was doen kwam mijn moeder het condoom in me broekzak dus tegen. toen ik thuis kwam ook het hele praatje over seks gehad. voelde me erg ongemakkelijk toen om dat zo met haar te bespreken maar uiteindelijk is het alleen maar met goede bedoelingen natuurlijk. ze gaf ook aan dat ik daar echt niet stiekem over hoefde te doen, de volgende dag gaf ze me een pakje condooms zodat ik die van haar niet meer stiekem hoefde te pakken

Badge

Zelf toevallig dit gister meegemaakt, had zelf wat geëxperimenteerd met een condoom en mijn moeder had dus een gebruikte condoom gevonden, men ouders dachten dat ik loog over dat ik single was enzo maarja tegen hun gezegd dat k nieuwsgierig was, ma ze vonden t echt niet chill, nu ist awkward en kom ik niet van het schuldgevoel af

Reageer