Vraag

Misschien seks met mijn ex?

  • 19 July 2022
  • 6 reacties
  • 386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had dus vroeger een vriendin... I know, shocker. Een jaar geleden ging het uit, maar dat komt gewoon door mij. Maar ik weet dus dat ze in die tijd seks met me zou had willen hebben. Nou ben ik rond de 70% zeker dat ze nog steeds seks met me zou willen hebben, maar dat doet iemand niet zomaar en zeker niet als we amper praten. Daarom vraag ik U om mij te helpen. Kunt U mij helpen in mijn queste om seks te hebben met mijn ex-vriendin?

 

Als je er bezwaar tegen hebt of iets mag je dat ook zeggen! Ik luister gwn


6 reacties

Badge +1

Gewoon vragen

Het lijkt me niet dat ik naar haar toe kan lopen of een bericht kan sturen van: “Hey -----, raar vraagje, maar… wil je seks met me hebben?”.

Badge +1

Wil je sex met haar omdat je geil bent? Of omdat je haar leuk vindt? 

 

@Soep is goed 

Ik wil seks met haar omdat ik haar leuk qua innerlijk en ‘pretty’ qua uiterlijk vind. Maar natuurlijk ook omdat ik 15 ben.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Je denkt dat ze nog seks wil.  Is dat omdat ze nog gek op je is? Als dat zo is,  en jij bent dat niet,  vind ik dat je het niet moet doen.  Je maakt dan een beetje misbruik van haar gevoelens.  Als je duidelijk aangeeft dat het seks is een verder niks,  kan ze wel zelf kiezen wat ze wil. 

Ik zou zeker geen misbruik van haar gevoelens willen maken, maar ik zal ermee uitkijken.

Reageer