Skip to main content

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.

Heb ff vlug jullie advies nodig.

K heb nou ff al n nieuwe vriend.

Ik vind hem mega leuk en ik hou zo veel van hem.

Maar ik denk dat ik bi ben.

Ik kijk altijd zo naar vrouwen en dan denk ik wauw en word ik helemaal warm van binnen.

Ik zou mezelf hierdoor nie accepteren hoe ik ben.

Mijn moeder heb ik dit laatst ook gezegt.

Maar mijn vriend weet dit ook niet niemand eig alleen mijn moeder mijn beste vriendin en dan een hele goeie vriend van mij.

Die zelf dan ook homo is.

Maar ik vind dat echt knap hoe hem da allemaal voor elkaar krijgt hij schaamt zich nergens voor en de hele wereld mag weten dat hij op mannen valt.

Hoe krijg ik ook wat meer zelf vertrouwen net zoals hem om ook uit de kast te komen.

En moet ik dit ook aan m'n vriend vertellen? Ben bang da we uit elkaar gaan wil hem echt niet kwijt.

Waarom zou je je schamen voor je geaardheid?  Tenzij je in Rusland of in Staphorst woont, is dat toch allemaal al door iedereen aanvaard.   Ik denk dat zelfvertrouwen komt met ervaring: hoe meer mensen weten dat je bi bent en hoe meer ze zeggen dat ze dat prima vinden, hoe sterker je je zult voelen.

Ik denk niet dat je vriendje het uitmaakt omdat je bi bent.  Bi zijn wil toch zeggen dat je ook van hem kunt blijven houden?

@Diana 

Hoi ja ik weet het niet mis kijken mensen anders tegen mij op of iets?

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

@Diana

Hoi ja ik weet het niet mis kijken mensen anders tegen mij op of iets?

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Ik denk niet dat er tegenwoordig nog veel mensen geschokt zijn als iemand bi is.  Trouwens, nog eens over je vriendje: ook als je hetero bent, kun je toch ook verliefd worden op een andere jongen.  Die kans bestaat altijd dus als hij je zou laten vallen omdat je heel misschien verliefd zou kunnen worden op een meisje, is dat stom van hem.

Ja, je zou inderdaad wellicht bi kunnen zijn. En ik zou dit wel aan je vriend vertellen wat hij ervan vindt als je bi zou zijn, dan kan je een beetje kijken of hij blij reageert of niet. En niets moet je kan het ook niet vertellen. 

Groetjes F 

Weet je, je bent wie je bent en als dat bi is, dan is dat bi. Bi is wel leuk want je kan van alle kanten snoepen en nog zo braaf hetero zijn ook. Jij houd gewoon van mensen , jongens  meiden allemaal.

Reageer