Vraag

misbruikt? seksuele intimidatie?

  • 3 May 2020
  • 3 reacties
  • 683 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii

Vorig jaar toen ik op vakantie was ging in douchen, I’m ben natuurlijk gewoon in de vrouwen douches gegaan.. elke douche heeft wel zo’n open randje aan de onderkant (als je weet wat ik bedoel) waar het water onder door loopt of wat dan ook.. hierdoor kon ik de schaduw zien van de persoon naast mij.. het was een man (dit is nogsteeds in de vrouwen douche) hij was zich aan het aftrekken en voor dat ik het door had hield hij zijn lul onder die gleuf door, hij wist dat ik het gezien had. Ik kreeg zowat een hartaanval en stopte met douchen, de man deed zijn hand onder de opening en begon van die bewegingen met z’n hand te maken alsof hij me wilde vingeren. Ik was super bang en kleedde me snel om, ik heb met mijn rug naar zijn hokje toe gekeerd gestaan en niet omgekeken omdat ik bang was dat hij me aan het bekijken was, ik was super bang om uit het hokje te gaan omdat ik langs zijn hokje moest voordat ik naar buiten kon, ik dacht dat hij zijn hokje ook open zou doen en me zou pakken, gelukkig heeft hij dit niet gedaan.. ik ben hierna meteen naar de wc’s gerend om ff alles uit te huilen lol… dit is natuurlijk geen verkrachten want hij heeft me niet aangeraakt… maar wat is dit dan wel want het is zeker weten illegaal…. 


3 reacties

Ik ben 14 trouwens, toen nog 13

 

Beste @Zoe1307 dit is wel seksuele intimidatie denk ik , omdat hij zijn lul aan je moet zien terwijl je dat niet om gevraagd had, en omdat je minderjarig bent is dit dus strafbaar.

 

Groetjes Gebruikerc 

Tja, dit is inderdaad verboden. Je kunt hier niet zo veel aan doen. Als het in het buitenland was kun je bijna niks doen en als het in NL was zou je aangifte kunnen doen. Het probleem hierbij is is dat je niet weet wie het is, geen bewijs hebt, en dat de politie hier dus ook niks mee kan.

Ik zou proberen het te vergeten. Misschien zou je contact op kunnen nemen met een psycholoog als je er erg last van krijgt.

Groetjes PindakaasGegeten

Reageer