Vraag

misbruikt door stiefvader!!😭😭😭

  • 25 January 2020
  • 8 reacties
  • 2047 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik ben zeg maar vanaf mijn achtste  Seksueel misbruikt door mijn stiefvader (ik ben nu 13), ik moest hem aftrekken en zijn sperma ging over mij heen en zo! mijn moeder weet er niks van. Ik heb het tegen mijn vriendinnen verteld en mijn 2 hartsvriendinnen en hun moeders helpen mij enorm maar laatst heeft hij mij weer misbruikt en geslagen. Ik mocht het aan niemand vertellen anders zou ik werden vermoord! Hij is supersterk!! Hij zei dat hij alleen dit bij mij deed omdat hij mij een keer zag masturberen. Maar dat komt gwoon door hormonen denk ik. Ik heb dit 5 jaren lang volgehouden!!!!!! Heeft iemand nog adviezen voor mij??

 

 


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Vreselijk zeg schat! Gewoon zeggen tegen je moeder weet dat het moeilijk is maar gewoon doen! Anders aangiften doen tegen de politie veel sterkte ermee schat <3

 

groeten amin Reactie verwijderd door de Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Ja maar dat is dus mijn allergrootste probleem!!!!!

Reputatie 1
Badge

En heb je bewijs nodig voor als je aangifte wilt doen bij politie?

Hey Setaxoxo

 

Wat naar dat je al vijf jaar misbruikt wordt door je stiefvader. Dapper van je, dat je dit met je vriendinnen besproken hebt. 

 

Zoals Aminn.io voorstelde, zou je je moeder hierover kunnen vertellen. Ook kan je, eventueel vergezeld door je moeder, een vriendin of een moeder van een vriendin, naar de politie. Daar kan je op een veilige plek vertellen wat er je overkomen is. 

 

Zogenaamd bewijsmateriaal zou verzameld worden door de politie. Daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Het belangrijkste is dat jij veilig bent, en voor die veiligheid kan de politie zorgen. Dit soort incidenten horen erg serieus genomen te worden, en vermoedelijk zal de politie meteen actie ondernemen om jouw veiligheid te garanderen. 

 

Zou je met je moeder durven praten? Eventueel zou je haar kunnen schrijven. Het lijkt me namelijk van groot belang dat ze weet dat haar partner zulke nare dingen bij je doet. Zou je tussendoor graag eens anoniem en vertrouwelijk praten over wat er gebeurd is? Dat kan bij de Kindertelefoon en Veilig Thuis. Ook daar kan je terecht voor nuttig advies. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor jullie hulp!! Het word eens tijd dat ik het serieus aan ga pakken!😟

Badge

De volgende keer dat hij dat weer doet moet je je telefoon aan zetten en alles opnemen dat is al best wat bewijs dat het gebeurd 

dan kun je naar de politie wegens mishandeling misbruik en bedreiging ik hoop dat dit zal helpen

Reputatie 2
Badge +3

(...) Heeft iemand nog adviezen voor mij??

 

 

Hoe moelijk het ook is bel vanaf een vriendin ofzo 112

Reputatie 2
Badge +1

bel 112 (stiekem) 

sterkte <3

Reageer