Volgens mij ben in een Misantroop (mensenhater)
Soms heb ik het idee dat niemand meer normaal is, zeker met alle onzin van lgbtq+. Ik vind het prima dat je op mannen, vrouwen of beide valt. Maar wat is queer, wat is aseksueel, wat is panseksueel. Het gaat zo ver tegenwoordig.
Ik las gister een stuk over dat er weer nieuwe geaardheid is;". semi biseksueel" dat houd in dat je op 1 geslacht valt. Dat is toch gewoon homo, lesbisch of hetro.
En als je Homo op straat roept neemt iedereen het als een belediging, als een scheldwoord. Maar toch is het ook een geaardheid. Ben je dat gewoon onzin als een homo? Gewoon een belediging?
Alles wat in de geschiedenis gebeurt is had hier nooit op mogen leiden. Alle soldaten, burgers, opstandeling en verzetsstrijders uit de eerste en tweede wereldoorlog, de Franse Revolutie en de 80 jarige oorlog zijn toch niet voor deze onzin omgekomen?
Miljoenen en miljoen mensen dood voor deze "vrijheid"? Let maar op als ik dit gezegd had op een uitzending, podcast of live zou ik "gecanceld" moeten worden. Doe normaal, als je iets wil veranderen moet je dat laten inzinken.
Hebben soms meer (normale) mensen dit gevoel?