Vraag

Misantroop

  • 18 May 2023
  • 9 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Volgens mij ben in een Misantroop (mensenhater)

Soms heb ik het idee dat niemand meer normaal is, zeker met alle onzin van lgbtq+. Ik vind het prima dat je op mannen, vrouwen of beide valt. Maar wat is queer, wat is aseksueel, wat is panseksueel. Het gaat zo ver tegenwoordig.

Ik las gister een stuk over dat er weer nieuwe geaardheid is;". semi biseksueel" dat houd in dat je op 1 geslacht valt. Dat is toch gewoon homo, lesbisch of hetro. 

En als je Homo op straat roept neemt iedereen het als een belediging, als een scheldwoord. Maar toch is het ook een geaardheid. Ben je dat gewoon onzin als een homo? Gewoon een belediging?

Alles wat in de geschiedenis gebeurt is had hier nooit op mogen leiden. Alle soldaten, burgers, opstandeling en verzetsstrijders uit de eerste en tweede wereldoorlog, de Franse Revolutie en de 80 jarige oorlog zijn toch niet voor deze onzin omgekomen?

Miljoenen en miljoen mensen dood voor deze "vrijheid"? Let maar op als ik dit gezegd had op een uitzending, podcast of live zou ik "gecanceld" moeten worden. Doe normaal, als je iets wil veranderen moet je dat laten inzinken.

 

Hebben soms meer (normale) mensen dit gevoel?


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Als Non-binnair en biseksueel geef ik je gelijk over dat sommige lgbtq+ termen te apart zijn

In mijn mening is cancel culture ook dikke bs iedereen mag gwn zeggen wat ie wil da horen we te respecteren 

Het is erg mooi dat je dit zo netjes hebt gezegd. En eerlijk gezegd ben ik het in elk opzicht met je eens… ik vind de lgbtq community ook erg ver gaan.. mensen van die community die doen alsof het enger is om uit de kast te komen dan op d-day aan het strand te landen… je bent niet persee een mensen hater denk ik, maar meer iemand die de community niet volledig accepteert. En daar zijn meer mensen van. Ik ook en zo ver ik weet vinden me ouders (vader vooral) het ook overdreven. Dus maak je geen zorgen je bent niet de enige!

Reputatie 1
Badge

Soms weet ik het niet meer, ik wil dan dood omdat de leef omgeving in deze wereld verschrikkelijk is. Soms denk ik aan een oplossing. En dan denk ik toch op massale moord, maar dat gaat veel te ver.

Mensen moeten leren om zelf leren dat dit niet goed is. "Maar zo voelen ze zich niet fijn". Denk je dat ik elke dag zonder angst thuiskom? Iedere dag kan je wel lopen lullen van ja dit is niet fijn en dat ook niet. Ik bedoel kom op, negeer het of ga de strijd aan. 

Toen ik 8 was (8jaar geleden) heb ik geleerd om mn eerste schaap te slachten. Vanaf toen heb ik nooit meer vlees gekocht in de Appie. Ik vroor mn vlees in en leef er een week van. Mensen zijn te lui geworden. 

Als ik een andere oplossing zo moeten verzinnen zou het zijn om alle commerciële winkels te verbieden. Dus taakverdeling tussen een groep. Iemand maakt kleding, iemand maakt wapens, iemand maakt huizen/hutten. En dan zo door tot alle taken voltooid zijn. Op die manier een schone en strek volk op te bouwen.

Badge

Ik snap lgbtq+ ook niet meer. Elke avond lig ik van verwarring te huilen in bed. Ik ben ook misantroop. Het liefst zou ik de hele mensheid afschaffen. Gaat dat te ver? 

-onnodige quotes verwijderd-

Ehmmm, de hele mensheid afschaffen? Dat is massamoord. Als je geen mensen meer op de aarde hebt, ben je wel van die problemen verlost, maar of het de oplossing is… Denk het niet. Lijkt me ‘iets’ te ver gaan. Meen je het serieus? Ik snap sommige standpunten en vind lgbtq ook echt raar., maar de mensheid afschaffen? Nee, lijkt me niet zo’n goed idee.

Mijn reactie zit in de check (Twijfelachtig of die er doorheen komt🤔😅)

 Toen ik 8 was (8jaar geleden) heb ik geleerd om mn eerste schaap te slachten. Vanaf toen heb ik nooit meer vlees gekocht in de Appie. Ik vroor mn vlees in en leef er een week van. Mensen zijn te lui geworden.  Mensen zijn inderdaad lui geworden. Bij ons wordt er gewoon hard op het land gewerkt. Helmen op de fiets, bewijst dat niet dat we niet meer tegen een stootje kunnen. Als ik ooit een hersenschudding zou krijgen, zou ik dat zien als bewijs dat ik hersenen heb. Mensen moeten als het kan hard werken en zekers leren tegen een stootje te kunnen. Ik kreeg vroeger met hockey weleens een hockeybal tegen me hoofd aan, mocht ik gelijk niet meer meedoen. Gelukkig was ik eigenwijs en deed altijd alsnog mee, maar dit bewijst wel hoe slap en zwak de mensheid wordt.

Als ik een andere oplossing zo moeten verzinnen zou het zijn om alle commerciële winkels te verbieden. Dus taakverdeling tussen een groep. Iemand maakt kleding, iemand maakt wapens, iemand maakt huizen/hutten. En dan zo door tot alle taken voltooid zijn. Op die manier een schone en strek volk op te bouwen. Precies, mensen moeten leren werken. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij ben in een Misantroop (mensenhater)

Soms heb ik het idee dat niemand meer normaal is, zeker met alle onzin van lgbtq+. Ik vind het prima dat je op mannen, vrouwen of beide valt. Maar wat is queer, wat is aseksueel, wat is panseksueel. Het gaat zo ver tegenwoordig.

Queer weet ik zelf ook niet goed,

aseksueel is dat je op niks valt (op seksueel gebied). Ook, niet aftrekken ofzo iets.

En panseksueel wilt zeggen dat het je niet boeit zolang het mens is en een gat heeft i guess.

 

Maar het gaat wel inderdaad heel ver.

Ik las gister een stuk over dat er weer nieuwe geaardheid is;". semi biseksueel" dat houd in dat je op 1 geslacht valt. Dat is toch gewoon homo, lesbisch of hetro. 

van die soort termen, net zoals pomoseksueel, houdt in dat je niet bij een label wilt horen dus je geeft het een label, Snap ik ook niet dus ik negeer die gewoon.  

En als je Homo op straat roept neemt iedereen het als een belediging, als een scheldwoord. Maar toch is het ook een geaardheid. Ben je dat gewoon onzin als een homo? Gewoon een belediging?

Het is wel iets anders dan wanneer je zegt.

 

EY VIEZE HOMO. OPROTTEN KUT.

en je hebt.

Ik ben homo.

Snap je?

Alles wat in de geschiedenis gebeurt is had hier nooit op mogen leiden. Alle soldaten, burgers, opstandeling en verzetsstrijders uit de eerste en tweede wereldoorlog, de Franse Revolutie en de 80 jarige oorlog zijn toch niet voor deze onzin omgekomen?

zij wisten niet waar ze voor vochten. Ze hebben niks ondertekend dus zij kunnen ons ook niet kwalijk nemen.

Miljoenen en miljoen mensen dood voor deze "vrijheid"? Let maar op als ik dit gezegd had op een uitzending, podcast of live zou ik "gecanceld" moeten worden. Doe normaal, als je iets wil veranderen moet je dat laten inzinken.

Klopt, cancel culture is vaak bullshit. Maar soms zit ik wel zovan dat iemand het wel heeft verdiend.

 

Hebben soms meer (normale) mensen dit gevoel?

soms, niet vaak.

maar ik ben geen mensen hater.

 

Reputatie 7
Badge +17

Iedereen doet maar lekker wat die niet laten kan. Ook al plak je 100 labels op jezelf, ik heb er geen last van dus idgaf.

Cancel culture mag gecanceld worden😂. Ik ben voor 100% vrije meningsuiting. Dus ook totale onzin mag gezegd worden van mij.

Hebben soms meer (normale) mensen dit gevoel?

Ben geen mensenhater. Ik vind de mensheid wel behoorlijk verrot over het algemeen (er zitten ook goede tussen gelukkig😄) maar de hele mensheid afschaffen gaat idd een beetje ver.

 

Reageer