Skip to main content
Vraag

Minimum leeftijd seksspeeltjes

• May 2, 2026
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi! Is er een minimum leeftijd om seksspeeltjes te halen/bestellen? Bij easytoys bijvoorbeeld

4 reacties

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

ja en nee,

natuurlijk is het pas normaal om het als 18+ te doen maar je kan bij easytoys ook gewoon bestellen zonder geboortedatum ofzo. ook weet de postbode niet wat er in zit dus hoeft ook niks te vragen. in de winkel wordt het natuurlijk genanter maar zou het in princiepe ook kunnen.

geeft dit antwoord op je vraag?

Have Fun!

gr ikweetgeennaampje123

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 3, 2026

Ik denk niet dat je naar binnen  mag in een sex shop als je jonger bent dan 18.  Ik ga soms naar eentje waar ze me toch toelaten en ze heel aardig en behulpzaam zijn - nooit voel ik me daar gegeneerd of beoordeeld. Hangt van de winkel af.

Bij de Kruidvat en zo hebben ze trouwens ook wel het een en ander.  Gewoon langs zelfscan en je hebt wat je wilt.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 3, 2026

Volgensmij hebben de meeste seks winkels wel een minimum leeftijd van 18+. Online heb ik geen ervaring mee. Wel weet ik dat je ze bij de Kruidvat kunt kopen (heb ik zelf gedaan🫣) en dan gewoon bij de zelf scan kunt kopen. Let wel op of er geen bordje bij hangt over leeftijd zoals bijvoorbeeld bij medicijnen, want misschien hebben sommige Kruidvatten dat wel, geen idee

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img

Thanks voor jullie antwoorden! 
Heb het ook even nagevraagd bij easytoys (op 2 mei 2026). Zij gaven dit aan: ‘De minimale leeftijd om sekstoys bij ons aanteschaffen is 18 jaar.’ Ik weet niet hoe ze dit controleren. Op bol.com is het mij wel gelukt om te bestellen