Skip to main content
Vraag

mijn zusje

• June 14, 2026
  • 5 reacties
  • 1055 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

ik zei als je iets wil vragen kan je terecht bij het forum van de kindertelefoon dus dat deed ze en ze had dus (bijna) een account totdat ze een activatiecode moest invullen mr ze was haat wachtwoord vergeten van haat email dus zij ze laat maar en moet dit echt mr ik snap dus niet wrm ze dit niet wil, iedereen heeft toch wel eens vragen of zou het gaan omdat het hier veel gaat over seks enzo en waarom vinden meiden van 12,13 seks en masturberen enzo toch zo raar

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 14, 2026

Hey, heel lief dat je haar wilt helpen natuurlijk maar als ze dit niet wil hoeft het niet🙂 en over het wachtwoord, je hebt altijd wel een ww vergeten knop en dan komt het goed. Komt waarschijnlijk wel wat verificatie bij kijken als het email is. Je kunt haar vast helpen! Of uitleggen.  

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 14, 2026

Ik vind jouw obsessie met je zusje een beetje ongezond.  Ga gewoon met haar om zoals andere broers met hun zussen; dat wil zeggen: zonder seksuele bijgedachten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 16, 2026

Wat is precies de vraag?

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 17, 2026

Ik vind jouw obsessie met je zusje een beetje ongezond.  Ga gewoon met haar om zoals andere broers met hun zussen; dat wil zeggen: zonder seksuele bijgedachten.

wat maakt het jouw nou uit?

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 17, 2026

@nissangtrje jij vraagt hier raad. Dan mag het toch niet verwonderen dat mensen reageren, ook met antwoorden die je misschien niet bevallen.