Vraag

mijn vriendje vertelt iets te persoonlijke dingen over hem aan mij

  • 8 November 2022
  • 6 reacties
  • 1022 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

ja dat dus. we zaten samen op zijn kamer en toen zij hij dat hij een stijve kreeg en dat hij als hij aftrekt aan mij denkt… weet iemand hoe ik daarmee om moet gaan?


6 reacties

Hi. Ja ik snap dat je dit vraagt. Eerste is, wat vind je ervan dat hij dat doet? En tweede dat hij dat vertelt?  Als je schrok snap ik dat heel goed.  Maar hij bedoelde het denk ik wel lief al is het onhandig. Hoe zou je het liefst reageren? En wat zei je tegen hem nadat ie dat zei ?  Je mag hem ook gerust duidelijk maken als je aan zulke dingen nog niet toe bent hoor.  Dat je weet dat hij het aardig bedoeld maar dat jij daar nog geen behoefte aan hebt. 

Sjammetje xxxx

Ik zou beginnen met hem vertellen dat je dat oncomfortabel vindt. Daarnaast betekent hij dat hij jou mooi vindt, op zich wel positief, maar ik kan begrijpen dat je het niet fijn vindt als hij jou daarover vertelt. Daarnaast heeft hij helaas No Nut November gefaald hiermee.

Reputatie 6
Badge +3

hij deed zoizo al niet mee aan nnn  en ik heb hem al verteld dat ik het niet fijn vind maar het blijft in mn hoofd zitten

 

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

zie t als complimentje zou ik zeggen, blijkbaar vind ie enorm mooi

Reputatie 7
Badge +17

hij deed zoizo al niet mee aan nnn  en ik heb hem al verteld dat ik het niet fijn vind maar het blijft in mn hoofd zitten

 

Hij heeft het idd vast bedoeld als compliment. En hij zal wel gedacht hebben dat hij dat soort dingen als jouw vriendje wel kan vertellen. Het is ook normaal dat je een keer over dat soort dingen gaat hebben in een relatie maar jullie hebben het daar nog nooit over gehad neem ik aan? Wat blijft dan in je hoofd zitten? Dat hij het zo zegt of dat hij het doet terwijl hij aan jou denkt (dat kun je hem niet kwalijk nemen, het is immers je vriendje).

hij deed zoizo al niet mee aan nnn  en ik heb hem al verteld dat ik het niet fijn vind maar het blijft in mn hoofd zitten

 

Hi meisie het is begrijpelijk omdat je dit helemaal nog niet gewend bent ik zou ook wel beetje schrikken maar het is ook wel weer lief en hot dat een jongen door jou en aan jou denken klaar komt.  Ik snap je mixt feelings maar als hij verder een schatje is is het toch ook een compliment. 

Sjammetje xxxx

Reageer