Skip to main content

Ik heb een vriendje alleen altijd als ik bij hem ben krijgt hij altijd een stijve en zit hij heel de tijd aan z’n broek is dat normaal? 

Ja dat is normaal.  Hoe oud is hij?

@Peli  Penissen zijn rare dingen met een eigen willetje. Ze gaan staan wanneer je het niet wilt en blijven liggen slapen,als je hem in actie wilt. Maar hé ik denk zomaar dat jouw vriendje je een lekkertje vind en zijn pik ook. Niet verkeerd toch, dat hij seksueel aangetrokken is op jou? Zijn jullie nog pas een item? Of zijn jullie al een tijdje bij elkaar?

Hij is 13 en we hebben eerst een relatie vorig jaar gehad van 7 maanden en nu hebben we weer en dat is 4 maanden. Maar hij wil het ook allemaal zo snel is dat raar want dat wil ik namelijk niet opeens alles zo snel 

Ik zou dat even aangeven bij hem, dat je het rustig aan wil. Dat is ook jouw keuze. Wat betreft de stijve, daar kan hij niks aan doen.

Hey!  Nou, dat hij af en toe een erectie heeft kan ie niks aan doen. Maar ik zelf zou dan niet willen dat mijn vriendin mij de hele tijd aan de broek ziet zitten. Misschien heeft hij er pijn aan ofzo.  Maar dat hij dat af en toe krijgt is wel "normaal”. Ik heb dat ook wel, dat houd je niet tegen, alleen ik laat het liever niet merken want ik wil haar daar niet mee laten schrikken of dat ze er raar over denkt. En dat hij alles sneller wil, dan moet hij wel weten dat jij daar leidend in bent zeg maar. Dus dat hij geduld moet hebben en dat jij bepaalt hoe ver je gaat met elkaar. Maar ik snap wel dat je er niet zomaar even over gaat praten met hem. Misschien als je het gevoel hebt dat het even kan en dan er over beginnen. Want ik denk wel dat je van elkaar moet weten wat je voelt en wat je wilt 🙂 dus pak een goed moment om heel eerlijk uit te leggen wat jij wilt en wat je voelt. Als hij echt van jou houd zal hij dat helemaal prima vinden en naar je luisteren. Succes ! En veel geluk ook!

Liefs Tover xxx

Hij is 13 en we hebben eerst een relatie vorig jaar gehad van 7 maanden en nu hebben we weer en dat is 4 maanden. Maar hij wil het ook allemaal zo snel is dat raar want dat wil ik namelijk niet opeens alles zo snel 

@Peli  wat wil jij dan? En ja ik heb dat ook als m’n vriendin op m’n schoot zit en zeker als ze een beetje op en neer gaat, en dan zegt ze soms er ook wat van

@Peli  Meisje dat is heel normaal . Dat is gezond als hij een stijve krijgt. Mischien kan je vragen of hij zijn broek  en zijn boxer uitdoet ..als je dat  zelf ook wilt hoor.  Kun je zien hoe groot die is .

Een stapje verder is hem dan  gaan aftrekken. Dan is de spanning en geilheid weg en wordt zijn geslachtsdeel weer slap. Zal hij zeker waarderen .

Reageer