Skip to main content
Vraag

Mijn vriendje heeft mij gevingerd

• January 8, 2025
  • 3 reacties
  • 1208 Bekeken

heyyy,

ik ben een 13 jarig meisje en heb nu 4 maanden een vriendje. Hij is super knap en heel lief. we kennen elkaar al bijna 2 jaar. We hebben eerder een keer wat gehad. We hebben 1 jaar geleden gezoend. Ongeveer 6/7 maanden geleden begon onze situationship… Afgelopen weekend bleef ik bij hem slapen en waren we aan het zoenen op zijn bed. Nou ja het één leid tot het ander en toen heeft hij mij gevingerd. Ik ben 2 keer klaar gekomen. Toen ik dit aan een vriendin van mij vertelde vond ze dit heel raar en nu kijkt ze me de laatste tijd een beetje raar aan… wat vinden jullie hier van???

groetjes!!

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 8, 2025

Hey, dat is gewoon iets tussen jullie tweeën, als jullie allebei er van genoten hebben en het fijn vinden hoeven anderen daar niks van te vinden. Maar je hebt het verteld en misschien vind zij er wat van of is ze er niet aan gewend om dit te horen. Maar eigenlijk is het gewoon jullie zaak lijkt mij. En misschien, als zij er iets over zegt dan kun je dat ook tegen haar zeggen. Op een vriendelijke manier natuurlijk. Heel normaal over doen. Liefs, Tover xxx

• January 9, 2025

Ik denk dat jouw vriendin ook wel een jongen wil die haar vingert. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 9, 2025

zo erg is het ook niet. je zult dat wel vaker hebben met je vriendje, maar vertel het niet meer tegen je vriendin.